Dit is m... Het belangrijkste onderdeel in het leven van dochterlief.. Vraag me niet waarom ze eigenlijk zo'n oranje geval uitgekozen heeft, maar zonder is een RAMP. Nu issie nog nooit kwijtgeraakt, maar we zijn er wel bang voor natuurlijk! Weet iemand waar ik die kan krijgen? Kan m nergens vinden? Ook niet op die knuffelsite. Heeft iemand m toevallig liggen?
Haha wat een beest Misschien vind ze het een zielig knuffeltje en ontfermt ze zich over dat beest haha. Wel mega schattig Van wie heb je die gekregen? Misschien weten hun nog waar ze die hebben gekocht?
Mn zwager heeft m aan zoonlief gegeven rond het EK / WK 2009?? Dochterlief heeft m zodra ze m zag ingepikt, en zich ontfermt, nog voor ik m in de prullenbak kon laten zakken. Er hing ooit een labeltje aan met de website waar die vandaan kwam. Helaas niet meer in de productie..
Wat ik eigenlijk vanaf het begin gedaan heb bij mijn zoontje is hem nooit zijn favoriete knuffel laten meenemen als we de deur uitgingen. Hij kreeg altijd een speeltje mee en ook afwisseling in speeltjes. Zo had hij toch iets vertrouwd mee maar liep ik niet het risico dat zijn knuffel kwijt zou raken. Eerst was een beertje zijn favoriete knuffel, daar kon ik nog wel reserve van kopen maar toen heeft mijn moeder een kat opgestuurd die nog van mij is geweest en mijn zoontje is er niet van weg te slaan. Ben wel blij dan dat zijn favoriete knuffel nooit mee hoeft als we weggaan. Een speeltje en een doekje (in badstof, kleur maakt hem ook niet uit) houden hem tevreden.
Wat een mooi lief knuffeltje Zo..... wanstaltig gruwelijk lelijk! Geniaal. De reacties in dit topic hebben mijn ogen laten tranen van het lachen. Wat een ding. Schattig. Echt. Whahahahaha. Sterkte TS ! Ik hoop dat ik dit drama zelf nooit heb (al zal dat ongetwijfeld gaan gebeuren).
Hier ook hoor. Als het dr slaapknuffel is, en je hebt er maar 1. Dan blijft de knuffel thuis. Ander knuffel mag dan mee.. Ik verzon er wel een verhaaltje erbij, waarom die thuisbleef.
Hebben jullie hem buitenshuis verloren? Anders ff foto op Facebook? Hier mag het slaapkonijn dus niet mee naar buiten, een keer zijn we hem vergeten bij de C1000 in het karretje, gelukkig was ie er nog toen we terug gingen!
Misschien ook een idee, ben het namelijk zelf ook van plan. Om via naamstickers.nl en van die soort sites, een strijklabel met naam en telefoonnummer te bestellen en dan op de knuffel strijken!