homeopaat

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Desert, 16 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    #1 Desert, 16 jan 2011
    Laatst bewerkt: 16 jan 2011
    Onze zoon,is al een hele lange tijd non stop verkouden, maar dan ook echt non stop. In augustus zijn zijn neusamandelen al verwijderd, met de hoop dat dit ging helpen, maar niet dus. Nu heeft ie ook buisjes gekregen om oorontstekingen tegen te gaan.Hij heeft nu geen koorts er meer bij(gelukkig) maar wel slapeloze nachten.
    Kortom, van de 7 nachten in een week zijn wij er ongeveer 3 wakker..en de kno arts zegt dat t kan komen door hij al 5 keer antibiotica heeft gehad in 10 maanden tijd. Een ander zegt dat het kan komen door dat hij op kdv zit en weer iemand zegt dat hij allergisch is(godzijdank is dit niet zo, kno arts zegt dat bij een allergie geen oorontstekingen voorkomen.)

Nu vroeg ik mij af, zou een homeopaat helpen??? Want dit is echt slopend en we proberen echt alles...

Andere tips zijn ook welkom hoor!:)

2. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Ik zou zeker verder kijken hoor! Kijk wel goed uit dat je bij een geregistreerde homeopaat gaat, dan weet je dat het iemand is die er verstand van heeft.

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    zou ik ook doen. wij zijn geweest, volkomen gezond kindje overigens, 6 maanden oud en wij wilden het over de inentingen hebben die we nog niet hebben gedaan (bewuste keuze) omdat papa een auto immuunziekte heeft en dan wordt het afgeraden voorlopig om te enten...goede ervaring met de arts en die kan je veel vertellen over immuunsysteem enz want het lijkt erop dat je kindje's systeem behoorlijk overhoop ligt!moet weer ff opgebouwd worden...succes en beterschap!!

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    wij gaan ovcerigens ok naar reguliere arts, geen probleem bij ons!

Deel Deze Pagina