Ik wilde little people geven aan mijn dochtertje die bijna 1 jaar hoopt te worden. Mijn vraag is; zijn ze daar nog niet te klein voor? Er staat bij dat het vanaf 1 jaar is, maar ze speelt eigenlijk alleen nog maar met wat grotere, eenvoudigere speeltjes. Wie heeft er ervaring met little people?
Ik weet wel dat mijn dochter toen ze 1 jaar was absoluut het geduld en de interesse niet kon opbrengen om echt met de LP te spelen. Wel om er mee te gooien trouwens.. Dat begint eigenlijk nu pas (ze is nu twee).
Lynn heeft het huis en de boerderij gekregen toen ze 1 werd. Ze vond de geluidjes van de deurbel en telefoon erg leuk, maar dat was ook alles. Ze speelde er niet met fantasie mee.
Laura heeft ook little people en ze vindt het meisje eigenlijk het leukste! Echt spelen doet ze er niet mee, maar ze moet wel overal mee naar toe! Dus ik vind het wel een succes!
Lotte toen ze net 1 was ook nog niet, maar gaandeweg is ze er steeds meer mee gaan spelen, telkens op een andere manier. Eerst de muziekjes, toen deurtjes open en dicht en gaandeweg gaat ze er steeds meer mee spelen. Vindt het erg leuk speelgoed en is zeker leuk om bij de eerste verjaardag te geven.
De garage begint Justin nu wat leuk te vinden, maar hij ziet niet in wat een garage is zeg maar.. denk dat dat nog wel komt. En de boerderij vind hij echt leuk. Deze heeft hij gehad met zijn 1ste verjaardag. Toen waren vooral de geluidjes leuk. En nu begint hij ook met de poppetjes/diertjes te spelen. T huis vind ie matig. Vind dat ook vrij simpel.
Hallo Mijn dochter is bijna 15 maanden en heeft de boerderij, de traktor en de "mama"auto. Ze vind de geluidjes idd het leukst en kan toch al wel een half uurtje bezig zijn met de poppetjes overal in te doen en uit te halen. Ik denk dat het goed speelgoed is waar ze in de loop van het eerste jaar meer en meer mee gaan spelen en hun fantasie mee op de loop gaan laten.
ow ik vind het ook zo erg leuk spul! Zeker dat ik dat vraag aan familie voor haar verjaardag. Of missc hien koop ik het zelf wel voor sinterklaas ofzo!
Kim heeft voor haar eerste verjaarag de "mama"auto gekregen en de poppetjes moeten inderdaad overal mee naar toe, overal in en uit ze is er uren mee bezig. en ook heel boos als je haar uit "haar" spel haalt.
Ik heb de trein van little people. Ze vind het erg leuk. De poppetjes zijn erg interresant. Maar mijn neefje van 2 1/2 vind het ook geweldig.
Bedankt voor jullie reacties. Ik had al gekeken bij een eerdere topic over wat je kan geven voor eerste verjaardag! Echt moeilijk, er is zoveel. Dan ga je toch kijken wat jezelf ook wel leuk vind. Tenminste ik wel ... En natuurlijk ook wel iets waar ze echt wat aan heeft. Little people vind ik erg leuk.
Little people is echt geweldig. Emme heeft de boerderij, de schoolbus en de garage. Ze speelt er naarmate ze zich ontwikkelt steeds op een andere manier mee. Hier is het favoriet! Pim