Vraagje over Nutriton en pap

Discussion in 'Voeding' started by P73, Jul 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. P73

P73 Actief lid

Nov 7, 2007
    286
    0
    0
    Onze dochter krijgt ivm reflux nutriton door haar flesje (210/7 + 5 schepjes nutriton).
    Is het nu zo dat ik haar 's avonds geen papfles (bv rijstebloempap) kan geven, of kan dat wel als ik de nutriton weglaat?
    Tot nu toe krijgt ze geen papfles maar ik lees overal dat je op een bepaald moment een papfles als laatste fles 'moet' gaan geven.

Hoe doen de andere nutriton-gebruikers dit?

2. P73

P73 Actief lid

Nov 7, 2007
    286
    0
    0
    Onze dochter krijgt ivm reflux nutriton door haar flesje (210/7 + 5 schepjes nutriton).
    Is het nu zo dat ik haar 's avonds geen papfles (bv rijstebloempap) kan geven, of kan dat wel als ik de nutriton weglaat?
    Tot nu toe krijgt ze geen papfles maar ik lees overal dat je op een bepaald moment een papfles als laatste fles 'moet' gaan geven.

Hoe doen de andere nutriton-gebruikers dit?

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Je kan gewoon pap geven als je nutriton gebruikt hoor.
    Is even kijken hoe goed er op gereageerd word als je pap geeft ivm reflux.
    Wij gebruiken met de pap fles 2 schepjes minder nutriton en dit gaat heel goed.
    De pap is de darmen laten wennen aan de vezels en het wennen aan het brood wat er ooit gegeten gaat worden

4. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

Mar 12, 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Meid, je "moet" helemaal niks hoor. Pap is niet verplicht! Als je het wel wilt gaan geven kan dat prima samen met de nutriton.

5. P73

P73 Actief lid

Nov 7, 2007
    286
    0
    0
    Nee daar heb je helemaal gelijk in!
    Onze andere dochter kreeg toen ze zo oud (lees:jong) was in haar laatste flesje rijstebloem met vanille. Het ruikt onwijs lekker die vanille en zelf vond ze het ook fantastisch.
    Ik vroeg me dus af of ik hiervan (rijstebloem) ook een beetje door de laatste fles van onze jongste dochter kan doen, omdat hier dus nutriton doorheen zit.
    Volgens jou kan dit gewoon dus!?!?!?

6. tanna

tanna Bekend lid

May 26, 2008
    685
    0
    0
    Kan gewoon. Michelle krijgt pap met nutriton er doorheen. zonder blijft ze de pap op spugen

7. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

Mar 12, 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Ja hoor dat kan. Hier ook een reflux kindje en zij kreeg ook in 1 fles nutriton en nutrix.

8. P73

P73 Actief lid

Nov 7, 2007
    286
    0
    0
    Bedankt! Ik durf eerlijk gezegd niet zo te 'expirimenteren' met ons reflux- kindje. Ik maak gretig gebruik van dit forum :)

Share This Page