Ik heb vandaag voor het eerst een fruithapje gegeven. 1 ijsklontje gepureerde peer. Het is alleen nogal waterig... Nu vroeg ik me af, zou ik er een klein beetje nutriton doorheen kunnen doen? Heeft dat hetzelfde indikkende effect en is dat dan nog wel te eten? Iemand die dit wel eens heeft geprobeerd? Of anders misschien andere tips voor het indikken?
ik doe er weleens rijstebloem doorheen en dat helpt goed nutriton kan ook (gebruik ik zelf niet) maar ik zou het gewoon proberen
nutriton, doe ik hier ook kan prima en je hebt het toch in huis niet? hoef je er niks extras voor te gaan halen....
ik zou rijstebloem doen, dat is wat 'vriendelijker' spul zeg maar, en daarbij is de temperatuur van de voeding niet zo belangrijk. Dan kan altijd...
Hier ook nutriton of rijstebloem. Net wat dichterbij op het aanrecht stond Al werkt rijstebloem iets beter. Nutriton heeft soms de neiging om wat te klonteren. Heel soms deden we er zo'n liga doorheen, maar dan ben je de fruitsmaak kwijt, en die moeten ze juist leren kennen. Dat was dus echt als extra-tje