Beetje stomme vraag, maar ik dacht dat er een bus van Uithoorn busstation naar Stadshart Amstelveen gaat. Ik moet zondag met het OV naar Amstelveen Stadshart. Liefst vanuit Uithoorn of Aalsmeer. Aankomt 9.30.
Ik zit liever 25 minuten in een bus dan 19 minuten in een tram Maar het scheelt wel iets in tijd natuurlijk
Ik wil dus niet met de tram, maar met de bus. Toen ik gisteren op 92925ov,nl keek, stond er alleen een flex bus met telefoonnummer dat je die dan kon bellen ofzo??
Raar, die kwam er bij mi niet uit. Deze wordt het dan, dank je! Ik ga daar de halve marathon lopen, dus met de auto zie ik niet zitten qua drukte en afsluitingen.
Ik kan me voorstellen dat er lijnen zijn geschrapt sinds de komst van de tram. ik kijk hier op mijn werk uit op de trambaan in uithoorn hahaha. en hij is pas een jaar ofzo helemaal in bedrijf. sindsdien zijn er wel buslijnen verandert. ik zie trouwens dat sommige hebben gezocht bij de halte busstation uithoorn, misschien krijg je dan ook andere voorstellen, dan wanneer je vanaf een willekeurig adres in uithoorn zoekt.
Had inderdaad gezocht vanaf het busstation. Ik parkeer daar dan mn auto, ik woon op een kwartiertje rijden van Uithoorn. Ja, die tram had ik gelezen inderdaad. Ik ben dan zo'n muts van: o jee, onbekend en al nerveus voor die loop
Waar is die tramhalte dan? Ook bij het busstation? Want vanaf dat busstation rijdt er dus alleen een bus op afspraak.
ja er zijn 3 opstap plaatsen voor de tram in uithoorn waaronder het busstation: https://www.gvb.nl/tram25
Je kunt ipv naar het busstation bij de spoorstraat 41 op een p&r parkeer terrein parkeren, en dan vanaf uithoorn centrum met de tram mee. Succes!
De meeste buslijnen zijn inderdaad geschrapt met de komst van de tram. Er rijden in ieder geval doordeweeks nog wel wat bussen maar die hebben sowieso andere routes dan voorheen. De tram is echt heel makkelijk en snel. Je moet alleen vanaf de tramhalte Amstelveen Centrum een klein stukje lopen (minder dan 10 min).