We zijn aan het kijken voor een eventuele zonvakantie in de meivakantie. Het zal gaan om de eerste week van mei. Wie heeft er tips met grote zo'n garantie? Turkije of Egypte zie we niet zitten met een paar kleine kinderen.
Waarom zie je Turkije niet zitten dan? Wij geven denk ik iets meer geld uit dan gemiddeld voor een luie all in in Turkije maar daar is alles dan ook perfect geregeld voor kleine kinderen hoor! Twee keer met vlekkenziektes netjes naar een privé kliniek gebracht, medicijnen werden bij het hotel bezorgd. Top!
Kreta chersonisos . Niet zo lang vliegen - lekker weer en zo vroeg in het seizoen vooral families allemaal.
ah nee - dat klopt - ik had eroverheen gelezen dat het écht zonzeker moest zijn. Dan vallen canarische eilanden en kreta al weer af denk ik. Kreta ligt geografisch gezien maar een heel klein stukje hoger dan de can. eilanden. Dus dan kom je uit op locaties een stuk verder. Zoals Kaapverdië. Wel veel kans op zon in die periode overigens in de gebieden. Belangrijk is vooral dan ook de precieze locatie op het eiland. Zelf ook aan het kijken voor een zonvakantie eind april/begin mei. Maar wordt waarschijnlijk toch weer kreta. Vluchttijd en kosten spelen wel een grote rol bij deze keuze. Tenerife is ook nog een optie.
De Canarische eilanden zijn het hele jaar door wel behoorlijk zonzeker hoor. Wij gaan altijd in de voorjaarsvakantie en hebben nog nooit echt slecht weer gehad en maar heel soms een deel van de dag bewolkt, zelden een hele dag. Pech kun je altijd en overal hebben, maar ik zou me over zonzekerheid in mei daar geen zorgen maken.