hallo lieve dames, Er bestaat al een ouder topic over wonderolie maar ik heb nog een aantal vragen 1. Bij wie heeft het gewerkt? 2. Bij welke termijn? 3. Hoeveel en hoelaat had je het gebruikt? 4. Hoelang duurde het voordat er weeen op gang kwamen of vliezen braken? Ik hoop vooralsnog dat het vanzelf op gang gaat komen, maar ben gewoon erg benieuwd Dankjulliewel!
Mijn moeder gebruikte het bij mij en het werkte. weet verder alleen echt niet hoe en wat.. Ik heb ook een verhaal gehoord van iemand die het gebruikte en dus tijdens het persen diaree kreeg en dat vervolgens de VK onder de spettertjes poep zat.. hahah klinkt achteraf wel grappig, maar denk dat ze op het moment zelf wel door de grond kon zakken.. Word ook gezegd dat je het beter niet kunt gebruiken
Whahahahaha ohjeeeeee....ik zou me dood schamen! Maar ik zou met 37wk echt nog niet aan de wonderolie gaan. Je kindje komt als hij/zij er klaar voor is. Met 39wk zou ik het Mss proberen maar niet meteen met 37weken. Geniet nog even van je zwangerschap Ohja,mijn vk rade het af bij een eerste kindje. Ook omdat je in een weeënstorm kunt komen.
Ten eerste: GATVERDAMME!! Ten tweede: twee zwangerschappen geprobeerd. Veel krampen enzo gehad, maar geen baby! Dus deze zwangerschap laat ik dat vieze spul mooi staan!!
Nou, ik heb het dus met 37 gepakt omdat ik ook zo verstopt zat. En toeval of niet. Die nacht braken mn vliezen! Inmiddels thuis n bevallen van n gezonde zoon
Ik en een vriendin waren ongeveer tegelijk zwanger. Toen ik beviel was zij 37 weken en is ze begonnen met wonderolie omdat ze niet kon wachten. Dit heeft ze diverse keren gedronken maar moest met 42 weken ingeleidt worden. Het schijn door het braken en het borrelen van de darmen de weeën op te kunnen wekken maar ik ben van mening dat de kleine pas echt komt wanneer het er klaar voor is. Dan kun je dat proberen te versnellen maar de kleine komt niet voor niks nog niet.
geen idee hoelaat en hoeveel.. maar mijn schoonzus heeft met 37,5wk ook wonderolie gebruikt en zelfde aaf bevallen van een dochter..
Volgens mn vlos komt het kindje pas als het zn tijd is. Heb je toevallig daarvoor wonderolie genomen dan is dat puur toeval. Kindje had dan zonder de olie zowiezo wel gekomen. De olie zorgt voor darmkrampen wat de baarmoeder kan triggeren om ook samen te trekken. Hetnkan het begin zetje geven maar zonder olie was het dan ook binnen een paar uur begonnen. Ik heb het ook geprobeerd, meerdere keren maar net heeft toen alleen voor heftige buikkrampen en pijn gezorgd. Baby moest er met 42 weken uitgesleurd worden.
Lijkt me logisch dat het alleen werkt als je lichaam er klaar voor is. Is net als met sex dat het net het laatste zetje kan geven toch.
Goor goor goor ! Twee keer 1 lepel ! En enige resultaat was diaree ! Die de hele nacht aanhield ! Stel je bevalling begint wil je ECHT geen diaree ! Het spoot er uit ! Heb zo zitten huilen ervan... Hihi was 40 weken en moest sowieso over al om huilen Whahaha Je kan het proberen, heb ik ook gedaan ma ti's echt hell !