Hoi Meiden, Klopt het dat Nutrilon standaard beter vult dan Hypo A? hoe zijn jullie ervaringen met overstappen van Hypo A naar standaard?
Wij hebben de eerste 6 maanden ook Hypoallergeen gebruikt. Ons CB gaf aan dat dit inderdaad lichter verteerbaar is als standaard. Wij zaten al aan het max. aantal flessen op een dag, maar ons zoontje had nog steeds honger. Op advies CB zijn wij er toen johannesbroodpitmeel bij gaan doen, hierdoor had hij weer genoeg aan zijn aantal flessen. Na 6 maanden zijn wij overgestapt op standaard flesvoeding.
dit zou idd moeten kloppen,dat lees ik ook overal. Wij zijn sinds een aantal dagen over gestapt van ha naar standaard. Ikheb nu, eerlijkgezegd, het idee dat hij minder verzadigd is als met ha. Hij meld zich 's nachts weer eerder en ook overdag. Misschien is het nog te kort om te zeggen dat dit echt zo is, dus ik wacht nog heel even af. ik ben er dus ook over aan het na denken om johannesbroodpitmeel in te doen. Ook omdat we merken dat voor dat hij moet poepen hij last heeft er van.