kleertjes

Discussion in 'De babyuitzet' started by guppekop, Jun 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    ik ben de kast op de babykamer aan het inruimen nu maar moet alles nog wassen etc. Maar wat ik mij afvroeg... Ik heb een hele doos met babykleertjes van daniel die dus echt voor een jongen zijn, wat moet ik daar mee doen? Moet ik die ook wassen en in de kast leggen en straks eruit halen als het een meisje is? Of wassen en dan weer in de doos zodat het gepakt kan worden als het een jongetje is? En tot welke maat dan? Alle neutrale dingen heb ik er al tussenuit gehaald, die gaan wel de kast in.
    Hoe hebben jullie dat gedaan of hoe zouden jullie het doen?

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Ik zou denk ik alles wassen en opruimen. Alle spullen die je weer wilt gebruiken en voor beide kan inderdaad in de kast. De rest zou ik in zo'n plastic box doen, per maat bij elkaar gezocht. Mocht dit ook weer een jongetje zijn heb je het zo bij elkaar gepakt toch?

3. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

Jan 31, 2011
    1,004
    0
    0
    ik zou alles wassen.
    de neutrale dingen al in de kast inderdaad en de jongenskleertjes in een doos....(zou wel t kleine spul apartleggen van de wat grotere maatjes)

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik zou de neutrale kleertjes in de kast leggen en alles wat niet voor een meisje kan (want opzich kan een blauw broekje best voor een meisje etc. bij meisjes is het anders bijna overal staat wel een bloemetje, een sierstikseltje op) zou ik in de commode leggen en dan alleen maat 50/56, want voordat hij/zij in mt62 zit duurt wel even en heb je allang tijd gehad om het te wassen of op te ruimen.

5. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    oke, dan ga ik t/m maat 56 alles wassen en dan leg ik de echte jongensdingen wil in doos apart.

Share This Page