Ik heb echt de beeb gevoeld vandaag aan de buitenkant mijn man ook.Kan het ook zien dat mijn buik beetje beweegt! Zelf voelde ik het al vanaf 13 weken wel erg vroeg maar weet het 100 procent zeker.(ok ik voeldehet aan de buitenkant daarn aheeft mijn man een uur met zijn handen op mijn buik gelegen om het ook te voelen en eindelijk ..ja hoor hihi)
hier voel ik ukkepuk vanaf ruim 17 weken en paar dagen vanaf 19 weken en 4 dagen kan mijn vriend hem/haar ook voelen helemaal leuk. oma heeft ook gevoeld en bij opa had hij/zij er geen zin meer in hahahah... groetjes westlander
hier heb ik ook geen geduldige vriend dus heeft hij die pas gevoeld 2 dagen geleden dus 30 weken! ook is hij zeer veel gaan werken en de kleine stopt dan nog eens met schoppen als mijn man aan mijn buik komt! ( wel handig als ik wil slapen ). ikzelf voel de baby al van rond de 21 weken en nu zie ik mijn buik al hevig bewegen hoor !
hier voelde ik deze kleine met 12 weken zelf maar ben dan ook zwanger van de 4e dus misschien dat het daaraan ligt? en vandaag voelde mijn man de kleine voor het eerst aan de buitenkant, ook hij schrok ervan want het was een vrij stevige schop en dat herhaalde zich een aantal keer bij de vorige was dat pas rond de 24-25 weken dus is wel apart
mijn man voelde het met 20 weken en ik heb de placenta aan de voorkant. Bij de eerst voelde hij het met 22 weken, en ook placenta aan de voorkant.
maak je geen zorgen meid, dat komt echt vanzelf, dit is echt per vrouw verschillend. ik had pure mazzel dat ik met 17 weken de baby al kon voelen maar dit komt niet veel voor hoor. bij mij ligt mijn placenta ook aan de rugzijde wat ook weer mee speelt. misschien voel je al wel wat maar heb je nog niet door dat dit je baby is..dat had ik ook eerst haha...
Sukkie, ik zie dat we de zelfde dag zijn uitgerekend en ik voelde haar voor de eerse keer aan de buitenkant: gisteren. Bij mijn eerste zwanegrschap begon ik haar deze periode pas nu aand e binnekant te voelen, maar nu ken ik het gevoel en kan je het ook beter plaatsen. bij mn eerste was ik 23 weken. Leuk hé als je voelt dat alles daarbinnen goed gaat Liefs Kitty
mijn man voelde het toen ik 22 weken zwanger was,maar nu voelt hij het pas echt goed hoor.Nu gaat mijn buik ook wel heen en weer hihi. groetjes maica
ik voel de kleine al sinds week 14, eergisteren heeft mijn man het gevoeld met 17 weken dus. Ik weet dat het vroeg is, maar het is de tweede en ik heb veel ruimte in mijn buik omdat er het een en ander is weggehaald. Met ons zoontje voelde ik het met 16 weken en mijn man met 20 weken.
Ik voel soms inderdaad wel iets maar of dat nou echt de baby is weet ik niet, me vriend heeft vaak zijn hand op me buik maar voelt nog weinig, ik moet denk nog even geduld hebben, komt vanzelf wel denk.
hier voel ik de kleine vanaf 17 weken en et 19 weken heeft me vriend het al gevoeld. hij./zij ligt heel erg aan mijn buikkant je kan het zo vastpakken... groetjes
hier precies hetzelfde! ze ligt bij mij ook graag aan de buikkant! en ik voel haar regelmatig! als mijn man zijn hand op mijn buik legt shopt ze alleen maar harder! wat natuurlijk ontzettend leuk is voor hem! hij schrikt er soms van dat ze nu al zo hard kan schoppen
hahah ja idd mijn vriend trekt ook zijn hand weg als het hard schopt heerlijk he dat gevoel... ik heb vanmiddag de 20 weken echo kunnen we eindelijk weer eens naar ukkepuk kijken
dat gevoel is gewoon geweldig! ik schiet alleen telkens in de lach als hij zo reageerd en dat schopt ze niet meer ! succes met de 20 weken echo !
hoi meiden, Sinds de 14e week voelde ik al elke dag plopjes. In week 17 voelde ik de kleine aan de buitenkant en deze week (week18) voelt mn vriend het ook aan de buitenkant. Vooral 's middags en 's avonds is de uk erg druk. Heel bijzonder om te voelen!