bloedneuzen en slijmerig bloed spugen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door debq, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Al de hele zwangerschap heb ik last van best veel bloedneuzen, elke dag wel. Heel vaak als ik mijn neus snuit dat het blijft bloeden of er bloederige korsten meekomen, maar ook gewoon spontane bloedingen. Nou weet ik wel dat dat best normaal is tijdens de zwangerschap, maar sinds zondag maak ik me een beetje zorgen. Ik had vanaf zaterdagavond al een vieze bloedsmaak in mijn mond, maar dacht dat het gewoon door die bloedneuzen kwam. Zondagmorgen had ik t gevoel dat ik slijm uit moest spugen, maar dat was slijmerig heel donker rood bloed. Een keer dacht ik kan nog wel, maar gisteravond had ik het weer.
    Omdat ik dat wel erg raar vind belde ik vanmorge naar de huisarts, maar die zei doodleuk dat ik pas donderdag kan komen. Ook omdat mijn bloeddruk de vorige keer bij de vk maar 81 was (ik ben wel op 66 begonnen).
    Sorry voor het onsmakelijke verhaal, maar ik vraag me af of meer mensen dit hebben en of het normaal is of toch niet.
    Owja, ik heb ook al een tijdje best wat hoofdpijn (maar kan volgens mij ook gewoon door de hormonen komen) en ben niet verkouden of grieperig.

2. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Het kan zijn dat dat bloed bij het slijm komt omdat je dat hebt doorgeslikt van de bloedneuzen die je hebt, maar zou denk ik als ik jou was toch even de vk bellen als je echt niet eerder bij de ha terecht kan.

Deel Deze Pagina