Mijn zoontje is 6 maanden en in januari willen we weer gaan proberen een kindje te maken. Dan is onze zoon 7 maanden. De vorige keer was het in 1 keer raak. Als dat nu ook zo is, dan zou hij 16 maanden zijn als er een broertje of zusje komt. Wie heeft de kindjes ook snel op elkaar gekregen en hoe zijn de reacties uit je omgeving? Iedereen zegt tegen mij dat ik eerst een paar jaar moet wachten, maar ik wil de kinderen juist graag snel achter elkaar. Wat vinden jullie? x
Hoi Mijn jongste zoon is nu ook 6 maanden,we zijn alweer bezig voor een 4de vanaf augustus. Ik heb vorige week een vmk gekregen,en we gaan nu voor de 4de ronde... De oudste was na 4 maanden probereb de 2de was een leuke verrassing en me 3de die van 6 maanden was in 2 maanden,dus het kan wel verschillen van hoe lang het gaat duren....,ik hoop natuurlijk snel,maar het hoeft niet... En als jullie geen grote verschil willen hebben met de leeftijd,zou ik er nu voor gaan...,anderen hebben altijd wel een mening maar het gaat om jullie Veel succes
Ik zou zeggen als jullie dat willen moet je het gewoon doen.. andere mensen hun mening is toch niet van belang!! Er zullen altijd mensen zeggen dat moet je niet doen!! Het enige wat ik heb gehoord is dat het wel druk is.. zeker als jouw zoontje bijv. tegen die tijd nog niet loopt (kan natuurlijk, je heb er luie kindjes tussen zitten.. hihi.. vraag mijn moeder maar mijn broer liep pas bij 1.5jaar). Verder zou ik zeggen: ga er voor en tja wie weet duurt het nu wel even voor je zwanger bent. Ik heb zelf ook altijd geroepen dat als ik 2kindjes zou willen ik ze ook het liefst snel achter elkaar zou willen... Maar helaas heb je er weinig over te zeggen, de natuur heeft soms andere plannen.. hihi!! Succes ermee... (ps. ik heb zelf nog geen kinderen)
Ik denk ook dat je zeker moet doen wat je zelf graag wilt. Wie weet duurt een nog een aantal maanden voordat je zwanger bent! En zo niet, dan is dat mooi meegenomen! Ik denk ook zeker dat je druk bent met 2 hele kleintjes, maar dat veranderd natuurlijk ook vrij snel! Het lijkt mij ook een lastige keuze, want ik zou ze ook wel graag vlug na elkaar willen hebben. Maar wat een ander vind boeite toch niet!! Liefs
Hoi, Mijn zoontje in nu 11 maanden en ben nu 6 weken zwanger van de tweede. Straks zit er dus 20 maanden tussen. Druk misschien, maar straks kunnen ze wel met elkaar optrekken. Het verschil tussen 0 en 1 is denk ik groter dan tussen 1 en 2. We zullen zien, we zijn er in ieder geval heel blij mee.
Ik was precies 6 maanden na de bevalling weer zwanger! En dat terwijl ik volledige borstvoeding gaf. Helaas zijn we ons zoontje na 16 weken verloren.
Bedankt voor jullie reacties. Als ik eerlijk ben heb ik al sterk het vermoeden dat ik zwanger ben. Opgezette buik, misselijk, zere rug en erg moe. Bij mijn vorige zwangerschap had ik eigenlijk helemaal geen klachten, maar nu... Vorige week test gedaan, maar die was negatief, misschien vandaag nog maar eens testen. Mijn beste vriendin en schoonzusje zijn ook zwanger, dus misschien dat ik teveel met hun meevoel waardoor ik zelf denk dat ik zwanger ben. Ik hou jullie op de hoogte. x
Mijn kindjes schelen 13 maanden en ik ben nu zwanger van de derde. Ik ben 16 augustus uitgerekend en mijn oudste wordt 26 juli 3 en mijn jongste wordt 29 augustus 2. daus allemaal lekker kort op elkaar. En je moet gewoon doen wat je gevoel zegt en niet naar de mening van anderen luisteren. De vorige keer kreeg ik al de vraag was het gepland en die zal ik nu vast en zeker weer krijgen. liefs Nancy
Hoi Nancy Bedankt voor je reactie. Als ik nu vlot zwanger zou worden of het al ben dan schelen de kinderen 15 maanden. Dan is mooi toch. Ik ben alleen nog niet ongesteld geweest na de bevalling. Heb 4 maanden volledige borstvoeding gegeven. Weet jij of het verstandig eerst je ongesteldheid af te wachten? Tenslotte weet je nu nooit wanneer je nod is geweest.