beterschap! gelukkig is hij nog geen jaar, want dan had hij niet naast je gebleven, hihi je kan hem in ieder geval lekker in je armen nemen en dan vindt hij het vast niet meer zo erg!
Vanochtend voelde ik me erg schuldig! Zie hier het verhaal: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=64047
Ik voelde me ook vanmorgen erg schuldig. Iman begon om half 7 te jengelen, en ik dacht NEE NIET WEER. Dus ging n beetje bozig naar haar kamer, daar schrok ze van, want ze was wel nog doodmoe, maar had gepoept en wilde alleen een schone luier Ze slaapt nu nog... En ik voel me schuldig!
Ik voel me schuldig als ik moe ben en ongeduldig ben naar Fenja toe. (Wat kan zij eraan doen dat ik mijn dag niet heb?) Ik voel me schuldig als we haar naar het KDV laten gaan omdat we moeten werken. Ik voel me schuldig als ze een nachtje logeren gaat bij oma omdat wij zonodig willen uiteten oid. Ik voel me schuldig als ze huilt of moppert en ik niet weet wat er is. Ik voel me schuldig als ik soms ff een dagje niet zo'n zin heb om de hele tijd met haar bezig te zijn en ze zowat de hele dag zichzelf heeft moeten vermaken. (wat ze overigens heel goed kan).
als ze haar huilmomentje heeft van 8a9 uur tot 12 en niks anders doet dan krijsen zit ik echt met me handen in me haren en laat haar dan wel is 10 min huilen zonder haar op te pakken. ik voel me dan erg schuldig achteraf en ga zelf ook huilen omdat zij huild. en bij het trooste vertel ik dan dat ik heel veel van de houdt ondankt het huilen en dat zij er ook niks aan kan doen. ik slaap al vanaf haar geboorte z'n 5 uurtjes per nacht. grotendeels door de borstvoeding en als ze dan zo laat niet in slaap wil vallen zie ik de nacht alweer somber in. om 12 uur na de voeding valt ze in slaap en dan moet ik er om 3 en 6 en weer uit om te voeden. daarna om 9 uur is ze klaarwaker en gaan we er aar de voeding maar uit.
Ik voel me vandaag schuldig omdat Dano ziekjes is en bij opa en oma gaat logeren. Mijn vriend en ik gaan een hotel in..........
Voel me schuldig wanneer Fynn 's ochtends weer heel vroeg wakker is en ik dan denk: Was het maar vast avond, dan ligt Fynn weer lekker te slapen
Ik voel me wel eens schuldig dat hij niet alle aandacht krijgt die zijn grote zus altijd heeft gekregen...
Ik voel me wel eens schuldig tegenover Sara. Ze is al zo groot en kan veel zelf en Koen is nog klein en heeft veel aandacht nodig. Dan voel ik me schuldig dat zij wel eens minder aandacht krijgt.
Ik voel me de hele week al schuldig tegenover Vigo... Hij heeft duidelijk last van een sprongetje (en tandjes?) en ik heb duidelijk last van mega slaaprgebrek. Ik mopper vaak naar Vigo als hij weer eens niet wil slapen, of na een half uur al weer wakker word. Hij constant loopt te jengelen of kwaad wordt om absoluut niks en ik met mijn handen in het haar zit... Vanochtend was Vigo voor de zoveelste keer al weer klaarwakker om 5 uur 's ochtends. Ik was nog zo moe, en wou graag dat hij nog even verder sliep. Heb hem toen best geirriteerd opnieuw ingestopt en hem zijn speen bijna letterlijk in zijn mondje geduwd En dat terwijl het eigenlijk mijn vriend zijn beurt was om ditmaal uit bed te komen, maar 'hij wou eens een keer uitslapen' Ook daar nog eens mega chagerijnig om! :x Pfff... ook nu weer zit ik mega opgefokt achter mijn laptop want Vigo gaat gewoon niét slapen ondanks dat hij erg moe is... en ik eigenlijk alleen maar denk 'ga asjeblieft even een uurtje slapen zodat ik even rust heb'... Schuldgevoel in overvloed hier!
voel me schuldig als ik niet weet wat hij heeft en ik geprikkeld reageer! Ik voel me schuldig om dat ik 2 weken geleden ziek ben geweest, en ik tegen zijn oma heb gezegd ga maar lekker wandelen. Ik voel me schuldig dat mijn bv niet goed gelukt is. Ik voel me schuldig dat hij een slechte start heeft omdat wij het niet breed hebben en in een heel klein huisje hebben. Ik voel me schuldig omdat paps en mams wel eens ruzie hebben omdat we op een gegeven moment op onze tax zaten. hmm moet ik verder gaan.. ik voel me vaak schuldig..