Hallo Dames, Even een vraagje , voor dames die ook eens een zwangerschap hadden waar de placenta voor lag. ik ben namelijk erg benieuwd wanneer jullie de kleine gingen voelen, ik heb inderdaad ook gehoord dat het langer duurt voor dat je de kleine gaat voelen. maar ik ben zoo benieuwd wanneer ongeveer. ik ben vandaag 21 weken zwanger en voel de kleine helaas nog niet, ( oook al was die vandaag op de echo druk aanwezig ) Ik ben ook wel wat vollere vrouw hoor.. maar ben zoo benieuwd wanneer ik mn zoon ongeveer ga voelen.. en wat zal het leuk zijn als de aanstaande papa zn zoon ook kan voelen ( mn placenta ligt gelukkig niet bij de uitgang hij ligt goed boven in dat was weer even een opluchting
Hier voelde ik het pas met 28 weken overtuigend. Mijn man voelde het pas rond de 34 weken. Mijn placenta lag dan ook over de gehele voorwand.
Beide zwangerschappen de placenta voor, bij mijn oudste voeldr ik hem rond de 27/28 weken voor t eerst een beetje geloof ik. Maar heb hem nooit goed gevoeld en vaak aan de ctg gelegen. Bij deze zwangerschap was ik 21 weken. En hem voel ik duidelijker en zeker meer!
Bij 19 weken dat ik haar voor het eerste voelde en dat bleef toen dagelijks het was een drukte maker in de buik!
Ohhhh... dat duuurt nog eventjes dan, ja mn gyno zei alleen ja het kan nog wel even duren .. ik was zoo benieuwd hoelang ik ongeveer moet wachten nog...
Bij zwangerschap 2,3 & 4 lag hij voor. Ik voelde de eerste bewegingen rond de 18 weken. Het was niet de eerste dus dat scheelt waarschijnlijk wel wat. Hopelijk komt het gauw
Ik had het bij mijn oudste ook! Voelde haar pas vanaf 22 weken zo nu en dan en de keren dat mijn man haar kon voelen waren echt minimaal! Zo’n alien-buik als de filmpjes heb ik ook echt nooit gehad, geen uitstulpingen ook. Nu placenta aan de achterkant en voel het nu al best goed, heel wat anders dus!
oke dus kan nog even duren.... ja dit is mn 'eerste' goede zwangerschap ( 3vmk en een bbz) dus ik weet ook niet precies wat ik moet voelen.. maar ik weet nu al wel dat ik nog even kan afwachten...
Wel fijn dat je ook het andere mee mag maken! Ik wacht nog netjes even af voor dat ik de kleine boy kan voelen
Jaa ben erg benieuwd ! tussen haakjes ben ik nog eventueel vroeg om de kleine te voelen.. nog even afwachten.. maar geduld is een schone zaak... al heb ik niet zn geduld meer hahahah
Wat fijn voor je dat je hem al duidelijk nu voelt! Lijkt mij ook echt zn mooie ervaring! Nog even afwachten..
1e zwangerschap wat met 28 weken, nooit duidelijk gevoeld. Nu ook voor en voelde ik voor het eerst rond de 16 weken soms wat, en nu sinds een paar weken echt pas duidelijk! Mn dochtertje heb ik nooit goed gevoeld, dus vanaf 38 weken regelmatig aan de ctg gelegen!
Hier ook placenta voor en over de gehele buik heen. Ik voel hem nog steeds niet. Vind het maar vervelend maar volgens de verloskundige is het niet gek gezien de ligging van mijn placenta.
Bij de eerste placenta voor en voelde haar met 18-19 weken en sinds die dag geen dag rust. Was een echte drukte makertje. Nu bij de 2e voelde ik wat rond de 13-14 weken. Placenta ligt achter. Ik voel echt een duidelijk verschil in wàt ik voel. Dus bij rustige kindjes kan ik me heel goed voorstellen dat je t pas laat voelt.
Hier ook de placenta voor en voelde de baby overtuigend rond de 17 weken. Daarvoor wel af en toe gekriebel. Nu is het niet mijn eerste zwangerschap, en dat scheelt wel denk ik.
Bij mijn eerste zwangerschap lag mijn placenta ook voor en toen heb ik zelf heel weinig beweging gevoeld. Ik voelde wel vanaf 18 weken beweging omdat ze tegen mijn darmen zat te schoppen, maar nooit overduidelijk ofzo. Mijn vriend heeft haar toen 1x gevoeld, bij de VL met 29 weken toen die het hartje aan het luisteren was en ze daar keihard tegen aan schopte. Zelf toen ook nooit onwijze actie in mijn buik gezien ofzo. Nu ligt mijn placenta hoog aan de bovenkant en nu voel ik echt heel veel beweging. Zie mijn buik op en neer gaan en ook mijn vriend heeft al schoppen gevoeld met iets van 23 weken. Wist niet dat zo'n verschil kon uitmaken de ligging van je placenta. Nu ben ik zelf ook een vollere vrouw en dacht dus dat het vooral daardoor kwam dat ik haar zo weinig voelde. Maar merk nu dat het echt kwam door de ligging van de placenta, want nu voel en zie ik wel heel veel, terwijl ik qua gewicht zelf iets zwaarder ben dan mijn vorige zwangerschap.
Ondanks dat de placenta voor lag, voelde ik onze meid al met 15 weken. Toen waren het nog wat kriebeltjes en veegjes. Met 18 weken het eerste duidelijke schopje. Ik ben niet de dunste, dus het heeft blijkbaar niet altijd met je postuur te maken. Het duurde wel langer voordat ik aan de buitenkant onze meid echt zag bewegen.
Bij de eerste met 24 weken. Bij de 2e vanaf 13 weken wat kriebeltjes en vanaf 24 weken schopjes. Bij de 3e ook vanaf 13 weken kriebeltjes en vanaf 22 weken schopjes.