Vandaag ben ik 38 weken en 5 dagen zwanger, nu heb ik sinds 2 dagen dat de kleine man echt ontzettend druk en beweeglijk is. Lijkt wel alsof hij een feestje bouwt daar binnen! Maar nu lees en hoor ik overal dat ze juist rustiger worden aan het einde en je ze minder zal voelen. Nu bij mij is dat dus totaal niet aan de orde hahaha Ik moet wel zeggen dat ik dit liever heb dan dat ik hem bijna niet voel. Want nu weet ik dat het goed gaat met hem Maar zijn er meerdere die rond dit termijn zo een drukke baby hebben gehad?
Ik zit nu op 33 weken en hier ook een kleine draak , vanaf week 18 heb ik geen rust meer gehad, extreem maar dan ook extreem druk. Eergisteren deed het zelfs zoveel pijn dat ik er van moest huilen en kleinzerig ben ik allerminst.
Hier was de 2e zelfs tijdens de bevalling nog erg druk.(geboren met 39+1) De 1e was wel een stuk rustiger de laatste weken maar zij kwam "pas" met 40+5.
Hier ook hoor sinds een paar dagen is het groot feest. Dan denk je dat ze minder kunnen bewegen maar als ik af en toe zie hoe m'n buik heen en weer gaat
2 weken voor de bevalling ben ik echt uitmekaar getrokken zo druk was ze, je zag de voeten en billen eruit komen. Toch zegd het niets, de kleine kan dus gewoon lekker bewegen en alsnog bevallen
Hier ook zo'n wilde. De hele zwangerschap overigens, maar vooral het derde trimester. Soms zagen andere mensen mijn buik gewoon aan alle kanten op en neergaan. Hahaha! Gelukkig bleef hij dat tot het eind doen. Als ik hem ook maar 1u niet gevoeld zou hebben, had ik me vast zorgen gemaakt. Lekker van genieten nog even! Straks is ie eruit!
Ik heb ook zo'n druktemaker gehad. Zelfs 1 keer gehad dat hij vond dat hij niet lekker lag en toen om zijn as draaide, misselijk dat ik was! Hij lag gelukkig al vroeg ingedaald en vast in het bekken. Met 39+3 had ik regelmatige harde buiken, bleven urenlang aan (lees de hele nacht) en doordat ik geen leven voelde heb ik aan de ctg gelegen en wat bleek.. meneer trapte zo hard, dat ik harde buiken kreeg Dag erna ben ik ingeleid en totdat de weeën goed op gang waren, voelde ik schoppen en geduw. En nu, 14,5 maanden later is hij nog steeds zo bewegelijk als wat. Stil zitten bestaat niet
Gelukkig dus meerdere die een drukke baby hebben gehad of hebben van het bewegen geniet ik ook echt de zwangerschap op zich begin ik wel zat te worden. Zou het niet erg vinden als die komt zeg maar Ben heel benieuwd of hij ook zo druk zal zijn tijdens de bevalling en erna