Vanaf een week of 16 voelde ik het van binnen. Sinds 2 dagen voel ik het heel af en toe ook vanaf de buitenkant.
Rond de 16 weken zo af en toe Placenta ligt aan de achterkant. Overigens is ons meisje niet zo bewegelijk..
Bij de eerste: met 17 weken, placenta achter Bij de tweede: met 20 weken, placenta voor Bij de derde: vanaf 13 weken af en toe twijfel is het de baby of lucht in de darmen, met 20 weken precies echt duidelijk baby bewegingen
Ik kon rond de 15 weken de eerste beweging voelen. Nu voel ik de baby heel goed bewegen, voornamelijk als ik zit..
Bij de eerste ruim 16 weken, de tweede bijna 15 weken en de derde al met 12+6. ben benieuwd wanneer ik deze ga voelen, hoop volgende week ergens, maar weet dat het echt ook nog wel een paar weken kan duren.
Ik voelde ze voor het eerst op 14 weken, voelde als borreltjes/plopjes met 16 weken voelde ik echt beweging en met 18 weken zag ik het al aan de buitenkant, het was mijn eerste zwangerschap wel van een tweeling.
Ja plopjes en gekriebel van binnen.. moeilijk te omschrijven. Ik weet nog wel dat ik meteen wist dat het de baby was en niet mijn darmen dat voelde toch anders
Ik voel steeds vaker een soort van plopjes. Weet nu zeker dat het de kleine is en niet mijn darmen. Daarvoor voelt het te duidelijk en elke keer hetzelfde soort gevoel