Zo ongeveer bij 15 weken. Ik wist eerst niet dat het de baby was wat ik voelde, maar nadat ik het telkens weer voelde wist ik het zeker. Wat was dat een fijn gevoel,mis het gevoel nu al
Met 15 weken en 5 dagen voelde ik (bewust) een eerste schopje! zelfs aan de buitenkant te voelen! Nu sinds een dag of 4 voel ik haar dagelijks met schopjes! Ook mijn vriend voelt haar al. En dat ondanks een placenta die voor ligt! Ik heb trouwens nooit plopjes of vlindertjes gevoeld
bij de eerste met 14 weken en een paar dagen plopjes. Bij deze denk ik al iets gevoeld te hebben met 13 wkn en 5 dgn, maar ik twijfel een beetje nog
Vanaf 19 weken, placenta ligt aan de voorkant, maar dan wel elke dag meteen. Daarvoor wel eens getwijfeld of ik wat voelde of niet.
Bedankt voor alle reacties! Het verschilt dus echt heel erg. Vandaag geen plopjes maar ik voelde een soort van "schuivend" gevoel in mijn buik. Alsof er echt iets verplaatst.. heel apart gevoel! Ook een paar keer gehad, dus misschien dat dit het begin is
Hier ook met 16 weken, placenta ligt achter en een erg actieve knul. Nu voel ik hem heledag door, aan buitenkant buik ook te voelen. word er zelfs wakker van hihi.
Ik voelde hem voor het eerst met 17 weken.. lag in bed op mijn buik, en voelde ineens een serie plopjes.. wat was dat een geweldig gevoel..
Wat zijn jullie allemaal vroeg. Ik heb haar nog steeds niet gevoeld. Probeer elke dag even rustig 's morgens in bed te ontdekken of ik wat voel. Maar het blijft erg stil in mijn buikje ik wil mijn kindje ook zo graag voelen!
Ons zoontje met 19 weken, en deze duidelijk met 18 weken. Maar voelde al een aantal weekjes lichtjes van alles.