wanneer voelde je partner de baby voor het eerst schoppen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ons Kleintje, 10 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jocelijne

Jocelijne Lid

10 dec 2008
    83
    0
    0
    IT
    Schotland
    Jaaa! Vancht heeft die van mij het ook gevoeld... welliswaar geen schopje... maar als hij eerst de hand op de ene kant van mijn buik legde verplaatste de baby zich daarheen... en verplaatste papa de hand weer ging het weer daar tegen aan liggen.. JOEPIE! weer een mijlpaal hahaha

2. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    toevallig gisteravond...weet niet wanneer hij het nu weer gaat voelen..want dit was echt mazzel...kleine gaf een flink trapje...hihi...

3. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ikzelf met een week of 14 en papa iets van 16 weken. Maar bij ons dochtertje was t wel anders, die voelde ikzelf al met 11 weken, maar papa heeft lang moeten wachten, zodra die zijn hand op mn buik legde was ze muisstil. Was uiteindelijk rond de 25 weken dat hij onze meid kon voelen.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Vorige zwangerschap voelde ik al iets met 13 weken. Misschien wel mijn darmen, maar het zelfde gevoel werd de weken erna steeds sterker en frequenter, dus volgens mij toch wel de baby. Mijn man met 21 weken.

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik met 15 weken, mijn vriend met 18 weken :)
    ik ben nu 20 weken en zie het zelfs aan de buitenkant van mijn buik als hij trapt! heel grappig :D

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou mijn man ziet het wel vaak en dan legt ie zijn hand derop en dan is onze kleine uk stil.... zit zijn pappie nu al te pesten haahha

7. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    Ongeveer 16 weken,
    mijn placenta ligt er achter, dus je voelde het erg goed

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik voelde alicia vanaf 13 weken zelf en met 15 weken voelde ik echt trapjes. mijn partner voelde alicia met 18 weken en zo rond 20 weken bewoog heel me buik dus zag je der zelfs bewegen haha

9. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    mijn vriend heeft het van de week pas gevoeld,
    elke keer als die kleine schopte of bewoog en me vriend wou voelen stopte die er acuut mee:p
    haha

Deel Deze Pagina