Mijn vriend kon eigenlijk gelijk met mij de plopjes voelen (vorige zwangerschap dan he, nu nog even wachten, haha). Ik voelde met 18 weken plopjes en als ik mijn hand erop legde voelde je een heel zacht plopje tegen je hand, vriendlief laten voelen en die voelde het ook gelijk al. Ik ben zelf wel heel dun, waardoor er niet veel lagen overheen zitten zeg maar. Dat verklaart ook dat het zo goed te voelen was ook vanbuitenaf!
Sinds 2 weken echt goed zeg maar, en ook heel goed te zien dat ons jochie beweegt! Daarvoor was het soms nog een twijfelgeval. Vriendlief vind het zo leuk, dat ie heel vaak aan m'n buik zit, hihi
Met 18 weken. Heel bijzonder weer. Mini voelde hem duidelijk ook want kroop helemaal tegen zn hand. De vorige keer jet 20 weken.
Hier kon mijn partner het met 18 weken voelen, dat er binnen wat was hihihi....Hij lag met zijn oor op mijn navel, en voelde nogal duidelijk dat er aan de binnenkant iemand was die mijn partner iets duidelijk wou maken Nu voelt ,maar ziet hij het ook. Weten nu meestal wel hoelaat de kleine wakker is. En savonds om 22.30 +- enorm actief is. Leuk om te zien.
Bedankt voor al jullie reacties. Ik ga het steeds meer voelen, elke dag al...en echt ook heel duidelijk. We proberen het elke dag weer, maar nog steeds met weinig geduld. @ CM1978 nee hoor, dat is niet laat. Dat is bij iedereen weer verschillend
Bij de eerste zwangerschap kon mijn man het pas met een week of 24 voelen. Ik kon het bijna niet geloven, ik voelde het zelf zo duidelijk. Ik had de placenta ook aan de voorkant liggen, dat werkte voor mijn man ook niet mee. Nu voel ik het ook al weer een tijdje (week of drie inmiddels, steeds beter) maar duidelijk binnen in mij. Aan de buitenkant echt nog niet. Ik vrees dat manlief weer pech heeft, gezien het feit dat de placenta ook deze keer weer aan de voorkant ligt.
mijn vriend voelde onze kleine als we het goed herrinderde met 17 weken ondanks dat het de eerste zwangerschap is maar had eerder gekund en vaker de kleine begon vaak op momenten te bewegen dat mijn vriend niet thuis was of te laat kwam. maar na een beetje gedult en bewegen met de hand over de buik kregen we voor elkaar dat mijn vriend het voelde en steeds vaker. in het begin was ie nog bang dat ie de baby pijn deed omdat hij wel wat harder moest drukken in het begin nou met 31 weken zien we voetjes enzo af en toe de buik uit steken.
Mijn vriend heeft de kleine met 18 weken voor het eerst kunnen voelen. En vandaag heeft hij m voor het eerst zien bewegen Nouja mn buik dan... buik bewoog erg door het getrappel!
Ik voelde het kleintje voor het eerst met 16 weken, hubby met 17 Maar kindje ligt ook direct tegen mijn buikwand aan.
Ik voel het heel goed! En zie mijn buik ook echt bewegen van het schoppen en bewegen van ons zoontje! Maar mijn vriend voelt echt helemaal niks aan de buitenkant omdat als hij zijn hand op mijn buik legt Het mannetje ineens veel minder hard schopt Ach komt vanzelf wel denk ik maar!