Hallo! Met 16 weken wist ik zeker dat ik schopjes voelde. Had het achteraf al in de 13e week gevoeld, maar dan in mindere mate. Dacht toen nog dat het mijn darmen waren. Dit is mijn eerste kindje, dus voelde het dus vrij vroeg. Mijn placenta ligt achter. Misschien dat jouw placenta zoals eerder gezegd wel voor ligt, waardoor je het wat minder snel voelt. Maar dat zul je snel genoeg zien op de echo. Heb nog even geduld meid, je zult het wel heel snel gaan voelen. En daar ga je lekker van genieten. Liefs Elly.
Ik voelde de beeb met ff ruim 13 weken en het is onze 1e beeb dus erg vroeg al. Vanavond heb ik de beeb voor het eerst aan de buitenkant gevoeld!
hier ook met 18 weken, maar ik hoorde vorige week van de verloskundige dat mijn placenta voor ligt. Wat ik dus niet wist, en toch voel ik beebje al vanaf 18 weken. Ik moet zeggen dat het ook wel een heel druk beebje is hoor. En die begint nu heeeel hard te trappen, je kan het ook al zien vanaf de buitenkant. Dus ik denk ook wel dat het een beetje te maken heeft hoe bewegelijk je kindje is vanaf wanneer je hem/haar voelt. Liefs