Bij mijn eerste voelde ik pas rond de 20 weken wat. Nu wachten we geduldig af wanneer deze kleine voelbaar is.
Met 18 weken konden mijn man en ik het van de buitenkant voelen en zag ik het soms ook. Daarvoor niks gemerkt, maar misschien dat ik het bij de tweede eerder herken. Zo bijzonder, een bewegend mensje in je buik!
Lijkt mij ook heel bijzonder, ik kan niet wachten tot ik het voel (lees ook met veel plezier dit topic, leuk!)
Leuk om te lezen meiden, zo verschillend! Ik kan nu nadat ik het topic heb geopend een aantal dagen later echt met zekerheid zeggen dat het dit kleine ukje is met nu 17 weken en 3 dagen. Dit gevoel is er nu zo'n 2weekjes, maar het word nu vaker en herkenbaarder. Nog niet dat ik het continu voel maar wel elke dag eventjes. Gister heb ik zelfs gevoeld of dit aan de buitenkant te voelen was en heb tegen mijn vriend gezegd dat hij het kan proberen met geduld. Hij was ineens flink aan het kickboxen van binnen hihi, vriend voelde het namelijk meteen! Onwijs bijzonder!
Hoii Ben benieuwd hoe het gaat voelen. Had vorige week het idee dat er van binnen uit gekriebeld werd was na een paar seconden over. En soms voel ik wat maar dat kan kunnen ook darmen zijn ben nu rond de 18 weken.
Hoii Was ik weer 😊 heb gisteren misschien iets gevoeld. Een soort spier dat trilde aan de linkerkant van mijn navel en dat een paar keer achter elkaar en later op de ochten weer.Herkent iemand dat? Groetjes
Ik heb het volgens mij gister ook gehad. Gaat zo snel dat je het bijna niet eens kunt plaatsen, maar zou goed de kleine kunnen zijn. Ik had het aan de linkerkant, daar voel ik meestal wat duwtjes als hij zich even meld
De eerste voelde ik al met 14 weken. Vooral als ik voorover gebogen zat voelde ik een soort gekriebel. Ze is de hele zwangerschap erg actief geweest De placenta lag toen achter. De 2de voelde ik met 16/17 weken, toen lag de placenta voor. Bij deze zwangerschap voel ik nog niet veel.. De placenta ligt nu weer voor.