Wanneer voelde jij je 2e kindje bewegen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Monique93, 1 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    1ste met 23 weken
    2e met 14 weken
    Beide keren placenta aan de voorkant
     
  2. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.144
    1.066
    113
    1e rond 20-21 wkn
    2e met 13 wkn
    En bij 3e, ik zweer je, ik voelde plopjes vanaf 10 wkn, ik denk dat de boel zo slap was van binnen dat bij geringste beweging van vruchtje er al beweging naar de rest van mijn lijf werd voort geleid :cool:.
     
  3. Jess93

    Jess93 Fanatiek lid

    9 sep 2014
    2.830
    2.101
    113
    Vrouw
    Houten
    Wss niet wat je wilt horen maar ik voelde de 2e juist veel later. Dit ivm de placenta die de 2e keer voor zat en de 1e keer achter. 1e met 19wk en 2e met 27wk af en toe en met 30/31wk standaard.
     
  4. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Ik voelde deze keer al heel vroeg plopjes, en ook wat hier geloof ik al eens geschreven is, een soort voorbijschuivend bultje. Maar dan met omdraaien in bed xD

    Met zestien weken een duidelijke schop en verder wat vage schuifjes zo af en toe op plaatsen waar ik dacht het nog niet te kunnen voelen. Maar blijkt ook dat deze mini heel veel ruimte heeft, fundushoogte is al gelijk aan 32 weken xD
     
  5. Peaches17

    Peaches17 Niet meer actief

    Eerste met 16 weken (achteraf al eerder, maar had t niet als zodanig herkend), tweede voor het eerst met ongeveer 13 weken.
     
  6. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    1e met placenta aan de voorkant vanaf 17 weken het beginnende gekriebel. Rond de 20 weken dat t echt duidelijke schopjes waren die ook van de buitenkant te voelen en te zien waren :)

    Deze ligt placenta achter/boven en dacht ik zelf soms al protest te voelen wanneer ik ver naar voren gebogen zat bij 11/12 weken maar volgens de vk kon dit echt nog niet de baby zijn...
    Sinds een 1,5 week of iets langer echt duidelijk hoger wat gekriebel en ‘s ochtends als ik net wakker ben voel ik onze peanut wel heel duidelijk liggen in mn buik (vanaf buitenkant voelbaar) En ik voel af en toe echt van dat gedraai.
    Nog niet echte schopjes (behalve wanneer ik dus ver naar voren zit wel iets wat op een protest lijkt ;))
     

Deel Deze Pagina