Ik ook zo rond 12 weken. Echt grappig dat dat zoveel eerder is, bij de eerste voelde ik pas wat met bijna 20 weken!
Ik ben nu 12 weken zwanger en ik denk ook echt dat ik mijn 3e kleintje af en toe al (heeeeeel even en heeeeeel zachtjes) voel. Ik weet nu natuurlijk ook hoe het voelt dus ik herken het sneller. Ik voel ieder kindje vroeger dan de vorige! (het is dat dit onze laatste wordt, anders zou ik nr. 10 straks al meteen na de conceptie voelen misschien!)
Jeetje wat vroeg allemaal! Ik ben heel benieuwd. Vorige keer met 17 weken geloof ik dus hopelijk nu ook weer wat sneller!
Bij de derde wist ik het zeker met 10 weken. Maar nu met de vierde pas in week 22!!! pfff dat is best lastig hoor als je zolang geduld moet hebben. Maar helaas een voorliggende placenta deze x....
Hier met de 3e later dan de 1e 2. De 1e met 15 weken éérste plopjes. De 2e met 14 weken. De 3e met 16 weken.
Met 15 weken voelde ik voor het eerst duidelijk de bewegingen van de baby! Eigenlijk bij alle 3 hetzelfde termijn!
Met 10 weken Maar heel licht, en op en af. Toen 13 weken voelde ik haar dagelijks wel even, toen 2 weken niet. Toen een week wel, en toen weer een tijdje niet. Vanaf 16 weken heel duidelijk en elke dag. Nu zit ze gewoon al tegen mn ribben aan te trappen, dat was de vorige keren volgens mij veel later!
Nou, ik ben bijna 17 weken en voel het eigenlijk nog steeds niet hoor. Denk af en toe wat te voelen kriebelen maar mijn darmen kunnen ook flink bezig zijn. Vind t opzich raar, omdat het m'n derde is en m'n dochter voelde ik eerder. Maak me er soms ook wel zorgen om.
Voor het eerst met 12 weken en 4 dagen. Daarna pas weer in week 16 en nu heel af en toe steeds weer. Maar goed, mijn placenta schijnt voor te liggen, dus daardoor blijft het minder als bij de 2e.
Jeetje wat vroeg allemaal! Ik ben nu zwanger van de derde maar voelde hem voor 't eerst met 17 weken. Dat is wel ruim 3 weken eerder dan onze 1e en 2e trouwens.