Wanneer voelde jij je baby voor het eerst?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Luppy, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

met ruim 21 weken

2. FotoMama

FotoMama Lid

22 aug 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha dat ken ik!
    1e 14 wkn
    2e 16,5 wkn

Bij een 2e gaat iedereen ervan uit dat je ze vroeger voelt bewegen, maar dat was bij mij ook niet waar. De eerste voelde ik op 14 weken en deze pas op 16,5 weken. Iedereen vroeg ernaar dus ik begon ongerust te worden. Hij is wat rustiger dan de eerste dus zal misschien daardoor komen?

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik voelde mijn eerste met +-17 weken
    En deze weet ik nog niet... ben zeer benieuwd

4. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nu zwanger van de 5de en deze baby voelde ik heeeel laat... tussen en 18 en 19 weken... terwijl de vorige zwanerschappen met 14 15 weken al wat voelde.... maar deze zwangerschap is zowiezo heel anders...de baby is gewoon ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig... terwijlde anderen heel druk waren in de buik..

5. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Wij zijn in verwachting van ons 1e kindje en ik voelde het ook rond 21 weken pas:)..

6. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik voelde de baby met 17 weken, en met 20 weken waren er echt al duidelijke schopjes te voelen :) .

7. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik had een tijdje terug in een ander topic geschreven dat ik toen al wel wat 'gefladder' voelde. In week 17 werd dit echt een soort strijkend gevoel langs mijn buikwand... Voelbaar, maar nog steeds niet heel aanwezig.
    Tot gisteravond... We wilden net gaan slapen en ik had mijn hand op mijn buik liggen... Echt vanuit het niets twee keer achter elkaar echt een gericht 'schopje'. Ik wist niet wat me gebeurde joh! :D Gelijk vriend gevraagd ook zijn hand erop te leggen in de hoop dat het kleine ding nog een keer wilde schoppen. En ja hoor, ook hij werd beloond met een voelbaar schopje!

Ik vond alle eerdere bewegingen wel degelijk aanwezig, maar dat was echt niks vergeleken bij wat ik gisteravond voelde. Ik hoop dat hij/zij snel weer van zich laat horen. Heerlijk!

8. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    van de 1e weet ik het niet meer

de 2e met 19 weken
    en manlief gister dus bijna 22 weken

9. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Hier voelde ik (mijn eerste kindje) bij precies 18 weken!

Deel Deze Pagina