haha dat ken ik! 1e 14 wkn 2e 16,5 wkn Bij een 2e gaat iedereen ervan uit dat je ze vroeger voelt bewegen, maar dat was bij mij ook niet waar. De eerste voelde ik op 14 weken en deze pas op 16,5 weken. Iedereen vroeg ernaar dus ik begon ongerust te worden. Hij is wat rustiger dan de eerste dus zal misschien daardoor komen?
Ben nu zwanger van de 5de en deze baby voelde ik heeeel laat... tussen en 18 en 19 weken... terwijl de vorige zwanerschappen met 14 15 weken al wat voelde.... maar deze zwangerschap is zowiezo heel anders...de baby is gewoon ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig... terwijlde anderen heel druk waren in de buik..
Ik had een tijdje terug in een ander topic geschreven dat ik toen al wel wat 'gefladder' voelde. In week 17 werd dit echt een soort strijkend gevoel langs mijn buikwand... Voelbaar, maar nog steeds niet heel aanwezig. Tot gisteravond... We wilden net gaan slapen en ik had mijn hand op mijn buik liggen... Echt vanuit het niets twee keer achter elkaar echt een gericht 'schopje'. Ik wist niet wat me gebeurde joh! Gelijk vriend gevraagd ook zijn hand erop te leggen in de hoop dat het kleine ding nog een keer wilde schoppen. En ja hoor, ook hij werd beloond met een voelbaar schopje! Ik vond alle eerdere bewegingen wel degelijk aanwezig, maar dat was echt niks vergeleken bij wat ik gisteravond voelde. Ik hoop dat hij/zij snel weer van zich laat horen. Heerlijk!