Vorige week voelde ik s'nachts een keer plopjes, maar omdat het eenmalig was dacht ik niet dat hij het was. Gisteren voelde ik in de ochtend toen ik ff rustig zat ineens kriebels, s'middags weer en s'avonds ook nog een keer. Ik ben er vrij zeker van dat het ons manneke is. Dus met bijna 16 weken
Wat was ik het bij de zwangerschap van mijn zoontje toch zat, dat getrap, gewroet en geschuif en mijn buik. vanaf de buitenkant zagen zelfs andere.hoe hij draaide, zo duidelijk zichtbaar als het was. Nu kan ik alleen nog maar dromen om straks dat eerste gevoel mee te maken en hoe bijzonder het toch is dat je voelt dat er iets heel speciaals in je groeit...
Ik zie nu dat er al een topic over was geopend, maar heb net zelf ook een bericht geplaatst met dat ik vannacht dacht een plopje te voelen.. Met 14 weken en 1 dag dus.. Maar dit is de eerste dus ik heb geen idee wat ik moet voelen, maar omdat ik dit nog nooit heb gevoeld heb ik zonder verder te lezen meteen een bericht geplaatst
Ik met 11 weken al. Slechts 1 of 2 keer per week hoor en heel zacht, maar het is altijd gebleven en ondertussen al lekker sterk en elke dag dus ja, heel vroeg hier!
Ik vraag me echt af wat je precies moet voelen als je het voelt.. want ik hoor mensen altijd zeggen net zoals onderwater scheetjes.. maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe dat voelt haha
Voor het eerst voelde het als een beetje tikken/plopjes aan de binnenkant, beetje kriebelig maar dan van binnen, heel bijzonder Later werden het verschuivingen en nog later geduw en geschop, maar blijft bijzonder
Met ruim 14 weken draaide ik me om in bed toen het net leek of die kleine zich schrap zette. Achteraf was dat het eerste schopje dat ik voelde
In week 16 dacht ik iets te voelen. In week 17 voelde ik t weer en toen werd het steeds vaker en duidelijker. Maar t schijnt pas vanaf ongeveer week 20 te zijn, gemiddeld..