donderdag ben ik 36 weken zwanger, en nog steeds hebben we niet definitief een naam gekozen. we weten ook nog niet welk geslacht onze baby heeft, dus dubbel zo lastig. natuurlijk hebben we wel namen die we erg leuk vinden, maar telkens als we dan besluiten ervoor te gaan krijg ik het helemaal benauwd en twijfel ik weer of we toch niet nog even verder moet denken. mijn vriend is net zo erg by the way. zijn er meer die hier last van hebben? ik hoor altijd alleen maar van vriendinnen dat ze het al maanden weten voordat hun baby's geboren worden.
Wij weten het pas 100% zeker sinds dit weekend. Schijnt ook laat te zijn. En meid maak je niet druk. Wanneer hij/zij geboren is, kun je nog samen naar jullie beebje kijken en een mooie naam bedenken!
wij zijn er ook nog helemaal niet uit hoor! denk ook steeds dat ik tijd zat heb maar dat is eigenlijk niet zo... heb soms ook het gevoel dat als het geboren is (wij weten ook niet wat het wordt) dat er dan opeens een naam invalt.... (jaja vast...)
Wij weten het ook nog niet zeker. Wel wat opties, maar de definitieve naam zal nog even op zich laten wachten, denk ik. Komt helemaal goed, meid. Als je de kleine vast hebt weet je het vast en zeker!
Ben er ook nog niet helemaal overuit..... Ik had een naam al maanden, maar die wil ik niet meer! hahaha!
wij zijn er nu ook net 3 weken over uit welke namen het gaan worden.. wij weten ook niet of het een meisje of een jongen is.. eerst hadden we 2 leuke namen en ja toen we de geboorte kaartjes gingen bestellen en dus de namen zagen staan op het kaartje ,nee die namen waren het toch niet.. gelukkig zijn we er nu uit.. maak je niet druk als je er echt niet uit komt ,dan komt het goed als je, je kindje ziet en dan weetje denk wel wie je kindje is. liefs
Ook wij zijn er nog niet uit we hebben niet eens 2 of 3 namen waar we uit twijfelen. Voor ik zwanger was hadden we wel veel namen maar we vinden ze nu niet mooi
Ik zou mij er niet al te druk over maken, maak allebei een lijstje met leuke namen en zodra het geboren is kan je nog beslissen, dan kan je ook beslissen wat bij het kindje past!
Voor een jongen hadden wij de namen al heel vroeg paraat bij mijn eerste zwangerschap. Voor een meisje hadden we 3 namen, maar we wilden er maar 2. We wisten ook nog niet welke naam de eerste naam zou gaan worden. We waren wat dat betreft heel blij dat we een jongen kregen, want anders hadden we na de bevalling nog moeten beslissen. Nu hadden we de meisjesnaam al vrij vroeg. De jongensnaam dachten we te hebben, maar we zochten nog een 2e naam. Toen we die eenmaal hadden, hebben we toch besloten om de 1e naam die we hadden als 2e naam te gebruiken. Nu zijn we er helemaal uit. Geloof ik....
wij kunnen er ook maar moeilijk uitkomen, niet omdat we geen namen mooi vinden maar omdat we allebei hele andere namen mooi vinden, nu hebben we een tussenweg gekozen, we kiezen de volledige naam die mijn man mooi vindt en we gebruiken de afkorting daarvan als roepnaam en die vind ik weer mooi, zo komt het ook op het geboortekaartje te staan, naam en roepnaam, maar eergister zei mij man weer dat hij ook die optie open wil houden voor als we ergens tegenaan lopen wat we mooier vinden, grrr, hoezo ik weet niet wat ik wil?
Bij mijn zoontje waren we er ook nog niet uit. De avond voordat hij geboren is, hadden we het lijstje gereduceerd tot 3 namen. Hij is 's nachts met een keizersnede geboren. Toen de kinderarts aan mijn ex vroeg hoe heet uw zoon, zei hij: dat moet ik even aan mijn vrouw vragen... Zodra we hem zagen waren we het echter eens over de naam. Dus maak je niet druk, het komt misschien wel spontaan bij jullie op!
ha ha.. gelukkig zijn wij niet de enige. ik heb ook 2 proefkaartjes liggen met namen die we hadden gekozen, maar toen we ze zo op papier zagen waren ze het toch niet helemaal.....