Wanneer voelde jij je kleine bewegen in je buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Meris, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik heb soms ook vaag het gevoel iets te voelen. En vanmiddag voelde ik opeens iets 'trillen'leek wel. Ik weet waar de beeb zo ongeveer ligt, dus het klopte ook.

Ik denk dat het haar of hem echt was : P

Fantastisch om even te mogen meemaken.

2. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Rond 17/18 weken voelde ik het voor het eerst.

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ohw, wat een leuk onderwerp! Brings back beautiful memories :D !

Ik voelde de kleine voor het eerst met 16wk5dg, manlief voelde hem pas later hoor, met 20wk1dg om precies te zijn!

4. Liz01

Liz01 Actief lid

26 sep 2008
    167
    0
    0
    Drenthe
    In de 13e week zat ik een keer lekker rustig op de bank een boek te lezen toen ik opeens een heel klein soort plopje voelde, ik weet het niet anders te omschrijven. Ik had zoiets nooit eerder gevoeld en nu begin ik toch ernstig te denken dat ik misschien al wel het kindje voelde! Wel erg vroeg en wie weet heb ik het mis, maar ik ben nogal sensitief. Ik kom er trouwens vanzelf wel achter, want als ik dit gevoel straks vaker ga krijgen dan weet ik zeker wat ik heb gevoeld in de 13e week!

Liz01

5. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Weet je, het is echt lastig om dat te zeggen, want ik wist niet wat ik hoorde te voelen.
    Vanaf een week of 14 borrelde er wel wat, maar vanaf een week of 19 voel ik ze pas echt goed.
    En dat terwijl ik dus zwanger ben van een tweeling en de placenta tegen mijn rug ligt. Nu voel ik ze heeeeeeeel goed. Het is nu echt niet meer te missen en inderdaad, heel bijzonder.

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik vanaf week 15
    mijn vriend gister en vandaag voor het eerst! met 18 weken dus!

7. lollifant84

lollifant84 Actief lid

12 aug 2008
    131
    0
    0
    Ik voel de baby nog niet. Mijn moederkoek ligt aan de vooorkant dus kan wat langer duren voordat ik de baby voel

8. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Mijn zoontje voelde ik met 15 weken voor het eerst, deze twee heb ik met 13 weken voor het eerst gevoeld. Daarna is het een tijdje rustig geweest, en vanaf 17 weken voelde ik ze allebei elke dag wel een paar keer.

Deel Deze Pagina