Hallo dames, Ik ben nu bijna 10 weken zwanger en heb vandaag toch een slechte dag... Ben vanaf week 5 ong 24 uur per dag weeïg, misselijk (niet spugen) kortademig en een snelle hartslag, onwijs moeeee nergens zin in... En slaap super slecht. Zat vannacht om 3.30 aan een cracker. En moet wel 100x plassen snachts. Wanneer ging jij je weer goed voelen?
Rond de 15 weken, was ook heel erg misselijk en moe maar opeens was het verdwenen. Dat slechte slapen is bij mij eigenlijk nooit weg gegaan.
Juist hetzelfde hier. 24 u per dag misselijk. kan echt niet slapen snachts. kortademig (moet soms de trap in 3 keer doen) en snelle hartslag. en pak al betablokkers om men hartslag onder controle te houden maar het lijkt weinig effect te hebben . En idd snacht's plassen. vreselijk altijd je bed uit te moeten om te plassen
Tsjaa..... Zijn wel goede signalen natuurlijk maar was er vandaag zo zat van... Hoop toch echt snel wat fitter te zijn
Hier ook precies 10 weken zwanger vandaag... ook vreselijk moe en lusteloos! lijkt echt niet normaal.... maar hoort er bij he. gister voor het eerst een misselijk gevoel gehad, hopen dat dit niet doorzet...
Ik heb overgegeven heel veel tot week 16 en tot de 18de week alleen nog erg misselijk. Heb hier wel even van moeten bijkomen, voel me sinds de 20ste week weer redelijk energiek! Ik hoop dat jij je sneller beter voelt.
Rond 10 weken zat ik ook wel op m'n dieptepunt geloof ik (qua misselijkheid in elk geval). Vanaf 13 weken werd het merkbaar minder, en vanaf 16 weken was het echt wel weer goed. Alleen bij m'n tweede zwangerschap bleef de vermoeidheid tot het einde toe, dat was wel jammer.
Voor mijn gevoel heb ik nu ook wel diepte punt maar we houden wel vol hoor!!! Alleen gister wist ik niet waar ik het zoeken moest... @ allstar: heb met 8 weken 1e echo gehad en krijg dinsdag mijn tweede.
Hey meid, Ik ben ook zo misselijk De hele dag door wel een beetje, erg vervelend! Hoop dat het gauw over gaat voor iedereen!!
Vervelend hè... Gister op mijn werk moest ik me zo concentreren om me niet super ziek te voelen. En ik wordt nog ingewerkt ook, dus even rustig aan doen ging niet. Blehhhhhh... Maar gister en vandaag weer een goede dagen dus dat is wel even lekker zeker met dit weer! Haha. Jij bent ook net zwanger, binnekort je eerste echo??
Och lieve dames! Wat een verschrikking is die misselijkheid toch he?! Ik werd halverwege de 7e week erg ziek en dit hield aan tot 13-14 weken. Hele dagen op bed en hele dagen daadwerkelijk misselijk en braken. Ik kende rond de 10e en 13e week echt dieptepunten. Momenten waarop ik eigenlijk dacht dat het beter zou moeten worden. Pas sinds een week of 2/3 is het anders/beter. Ik ben bij het opstaan nog steeds verschrikkelijk misselijk. Ik moet nog regelmatig braken en heel rustig wakker worden. Maar na dik een uur merk ik dat het minder wordt en 's middags heb ik er eindelijk geen last meer van. Nog steeds geen ideale situatie natuurlijk, maar vele malen beter dan voorheen. Wat ontzettend naar voor jullie meiden! Ik voel jullie ellende... Het enige wat je kunt doen is je er aan overgeven... Je rust nemen en 'wachten' tot de betere dagen aanbreken. Sterkte!
Ik was ziek en erg moe van de 6e t/m de 12e week. En van de ene op de andere dag waren bijna alle klachten over! Sterkte!
Voorgaande zwangerschappen tot 16 weken misselijk, daarna geleidelijk minder. Nu ook nog misselijk, minder dan voorgaande keren, maar weg is het nog niet.
Tot 18 weken overgegeven en ik voel me sinds (23+weken) 3 dagen pas goed, heb echt ook even moeten aansterken weer. Het was hetzelfde bij mijn dochter.
Bedankt dames voor jullie ervaringen. Ben nu 13 weken zwanger en misselijk ben ik niet meer, nog wel snel en vaak moe, maar het maagzuur..... Wordt er echt gek van. Heb er nu al paas weken last van en gister was het zoo erg (echt maagpijn) dat ik de HAP heb gebeld. Heb een drankje gekregen dus hoop dat het minder wordt. Kan nu alleen beschuit eten.