Hoi allemaal, Ik wil graag een beetje weten wat jullie eerste kenmerken waren, zal de mijne hier vertellen! Mijn laatste menstruatiedag was 24 Juli, dus ik ben nu 10 dagen overtijd. Ik heb altijd een regelmatige cyclus (nu 1 jaar gestopt met de pil). Heb ook niet de buikpijnen gehad die ik normaal heb als ik ongesteld wordt. Wel heb ik sinds 6 dagen echt enorme pijn aan mijn borsten, kan ook niet op mijn buik slapen want dit doet echt pijn. Ik heb ook regelmatig witte vloei en steekjes in mijn onderbuik (heb ook wel eens het gevoel alsof er een zwaar iets op mijn blaas ligt te rusten). Normaal kan ik heel goed uitslapen maar wordt nu ook al 8 dagen achter elkaar elke ochtend om half 8 wakker. Extra honger heb ik eigenlijk niet zo. Wel meerdere keren op een dag dat ik even misselijk ben maar na een kop thee is de meeste misselijkheid over. Mijn vriend vreest ervoor, maar ik zou het super vinden! Wat zijn jullie ervaringen? Hopelijk willen jullie deze met mij delen, alvast bedankt! Groetjes Semmie
Ik zou nog even wachten en dan over een week een testje doen. Maar goed je moet het geduld hebben en anders een test kopen en nu testen. Successs