Zwanger? Is het mogelijk?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lisszy, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hi meiden,

Er zijn hier al vele topics over geweest heb ik net middels de zoekfunctie gezien.
    Maar wou toch even mijn eigen topic er over openen... :)

Ik heb de prikpil en moet 1x per 3 maanden de prik halen bij de huisarts. Nou had ik 'm rond 20 juli moeten halen maar die ben ik vergeten (vakantie, je kent het wel).
    Ik kwam daar vorige week donderdag achter nadat ik bruinverlies had. Dus gister heb ik mijn prikpil weer gehaald.
    Ik had dinsdag nog wel even een zwangerschapstestje gedaan, voor de zekerheid maar die was negatief.

Nu zat ik vanmorgen in de auto en moest niezen. En daar was het: vreselijke bandenpijn in mijn onderbuik! :$ Toen ik zwanger was van onze tweede had ik dat ook tijdens het niezen en wist ik dat ik zwanger was wat achteraf ook bleek gelukkig.
    Verder heb ik nog steeds licht bruinverlies, geen helder bloed.

Morgenochtend ga ik weer testen natuurlijk.
    Maar wat denken jullie, kan ik zwanger zijn? Helemaal icm dat bruinverlies?! Pffff, moet dan wel even 3 keer slikken hoor!
    En vooral omdat ik gister me weer heb laten volspuiten met hormonen... :(

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helaas is het in de meeste gevallen zo dat het erg lang duurt voordat de prikpil is uitgewerkt, soms wel een jaar. Daarom wordt deze methode ook vaak niet gebruikt voor vrouwen die op korte termijn een kinderwens hebben. Het duurt lang voordat de vruchtbaarheid zich hersteld.

Ik wil niet zomaar iets roepen, dus zie deze linken:
    de prikpil
    Anticonceptie: de prikpil | Mens en Gezondheid: Seksualiteit

Ik denk dus dat je gewoon een doorbraakbloeding hebt gezien het feit dat de hormonen van de prikpil nog een hele tijd blijven doorwerken na het stoppen.

De kans is volgens mij erg klein dat je zwanger bent, mede gezien je negatieve test.

3. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Hmm er zit wel een maand tussen de datum waarop je dat prik had moeten halen en de datum waarop je hem hebt gehaald.
    Het zou dus kunnen, mijn schoonzusje is zelfs door de prikpil heen zwanger geworden.
    Ik denk dat het best zou kunnen, waarom wacht je tot morgen met testen als ik vragen mag??

4. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Be Happy Ik ben het helemaal met je eens hoor! Ik ben al vanaf mijn 16e aan de prikpil en toen ik stopte om zwanger te worden, duurde het heel lang voordat ik ongi werd.Maar omdat ik vanmorgen zo'n herkenbaar signaal van mijn lichaam kreeg, begin ik nu te twijfelen... ;)

@Moekje Ik wil morgenochtend testen omdat ik denk dat met ochtendurine toch het beste is en ook omdat ik de hele dag aan het werk ben vandaag... Maar het wordt wel een lange dag! :)

5. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Succes in ieder geval vandaag om de dag door te komen ;) laat je ons weten hoe het is gegaan morgen ochtend??

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hee meis ,

Spannend ik blijf mee lezen.
    Ik ben gewoon ongesteld geweest , wel heel anders als normaal. Testen blijven negatief. Maar ben gister ook zo geschokken van kramp/samen trekken heel laag in me buik toen ik moest niezen.
    Ik zat met tranen in me ogen op de bank. Was ook wel weer zo over en nu nergens last van. Ik denk dat het bij mij weer in me hoofd zit hoor

heb je veder nog symtomen ?

Spannend lees het morgen wel !!

7. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ja, ik laat het jullie zeker weten wat voor uitslag ik had!
    Ik kan me het ook bijna niet voorstellen...

@Pluisje
    Oh spannend ook bij jou!
    Ja, die bandenpijn was voor mij zo herkenbaar!
    Verder wat last van mijn borsten gehad maar dat is ook weer over. En ben superprikkelbaar! Gister kon ik echt helemaal niks hebben! ;)
    Maar overduidelijke symptomen blijven voor alsnog uit.

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    En al getest? :)

9. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    en??

10. jenn88

jenn88 Niet meer actief

ok ik heb misschien wat vreemd verhaal maja hier komt ie.....
    ik ben op 29 aug ongi geworden en op 31 aug was dit weer helemaal weg (normaal gesproken ben ik 4 a 5 dagen ongi) 1 dag was het helderrood de 2e dag roodbruin ik heb een test gedaan maar die was neg... maar nu het vreemde deel....
    ik heb 2 baarmoeders en 2 baarmoeder monden waarbij bij elke baarmoeder 1 eierstok is ook weet ik dat de baarmoeders helemaal los zijn van elkaar ze zijn echt helemaal apart en voorzover ik nu weet werkt alles wel. maar is het mogelijk dat ik in 1 baarmoeder bevrucht ben en de ander dus gewoon ben gaan bloeden en dat ik daarom zo kort ongi ben geweest???? verder heb ik wel pijn in me buik ook soms harde buiken vooral snachts ook ben ik de hele dag door misselijk graag zou ik hierover jullie mening willen weten thnxx

11. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Meiden, sorry voor mijn late reactie (was vandaag druk met het voorbereiden van het verlate verjaardagsfeestje van mijn dochter :))
    Maaaaaar....... ik heb gister en vandaag negatief gestest!
    Gister de normale kv test gedaan en vanmorgen de predictor-early test. Omdat ik geen idee heb wat mijn cyclus is, want ben al een jaar niet meer ongesteld, heb ik zo'n "vroege" test gedaan.
    Dus kan nu wel zeker stellen dat ik niet zwanger ben!
    Gelukkig voor mij, want een derde lijkt me heerlijk maar nu nog niet! ;) Overigens als het nu wel raak was geweest dan was het meer dan welkom geweest natuurlijk!!

@Jen88
    Jemig! wat een verhaal! Ik heb geen idee of het kan, vanuit de één ongi en de ander bevrucht. Klinkt wel logisch maar misschien toch beter om even de dokter of een gynaecoloog te bellen?

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

lisszy! ik zag je topic en was zo benieuwd!!! hoe gaat het met jullie? wauw is lynn al 1,5! zoe ook al 3 hahahaa leuk hoor. hier ook zo, onze kindjes schelen praktisch niks.
    heb je je handen vol thuis of loopt het allemaal lekker soepel? hier dagen dat ik keihard wil wegrennen en dan weer dagen dat ik denk van ach jeee wat een engeltjes!:D indy is echt een pittig dametje en laat van zich horen als er een strijd is om speelgoed hahaha vecht ook als het moet (i know....niet netjes voor een meisje)

was niet zo lang geleden in drenthe, weekje vakantie en oo wat was dat heerlijk daar zeg. je boft maar dat je er woont.

groetjes,
    lenn

13. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hé meis!! Dat is leuk!!
    Inderdaad! Time flies!! Het gaat zo snel!
    Hoe is het met mooie Indy en stoere Maddy? Zo te lezen gaat het bij jullie er net zo aan toe als bij ons! Het is hier druk, de ene dag rustig maar een andere dag stress! Zoë is een enorme peuterpuber! Pfff, dat is momenteel wel heel erg! Is dat bij Madox ook zo? Lynn is eigenlijk heel makkelijk. Ze eet goed, slaapt goed en is de definitie van schattig! :D Maar kan heel soms een ook een klein boefje zijn hoor!
    Ik moet wel zeggen doordat Lynn nu wat ouder is, alles wel makkelijker wordt. Het is allemaal wat makkelijker, heb jij dat ook?
    Indy is een heerlijk pittig meissie dus! :D Ik hou daar wel van!

Wat leuk dat je hier in de buurt was! Ja, tis hier mooi en rustig maar ik vind een weekendje Amsterdam of Utrecht ook wel erg leuk hoor! :)

Leuk om van je te horen!
    Kus!

Deel Deze Pagina