Ik denk nabij de 16 weken! Nu herken ik ze, en voel ik ze goed😁 Mijn placenta zit ook aan de achterkant, dus kom maar op met de trapjes en boksjes😍
Ik heb afgelopen maandag iets gevoeld denk ik. Maar ik twijfel. Het was een plopje. Maar kunnen ook mijn darmen geweest zijn. Maar het is wel erg vroeg want ik was maandag 13 weken en 4 dagen.
Eerste kindje: 17 weken. Het voelde alsof je in het zwembad onder water met je arm beweegt langs je buik. Je voelt dan die stroom langs je buik gaan. Nadien waren het duidelijkere schopjes.
Rond 16 weken voelde ik hem voor t eerst. Vond het lijken op kriebeltjes aan de binnenkant. Nu zijn t inmiddels wel karateschoppen afentoe 😜
Nu, bij de derde, vanaf 12-13 weken van die twijfelachtigere plopjes, sinds een paar dagen gaat het steeds meer op schopjes lijken.
Bij beide de placenta aan de voorkant. Eerste met 18 weken geloof ik en deze man met 16 weken. Nu trapt hij echt knetterhard en vaak ook op mn blaas. Heel naar gevoel is dat. Gisteren voelde ik hem echt draaien. Zo'n gek gevoel maar toch lekker!