Willen jullie even mee kijken??

Discussion in 'Zwangerschap' started by bo88, Dec 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bo88

bo88 Lid

Nov 18, 2009
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Lieve mensen,

Mijn man en ik zijn net een maand bezig proberen zwanger te raken, en mijn eerste dag van me laatste menstruatie was 09-11 nu zou ik (volgens de berekening) volgens mij afgelopen maandag ongesteld moeten worden (wat dus nog nie het geval is ) Of reken ik helemaal verkeerd?
    Je rekent je cyclus tog vanaf je eerste dag van je laatste ongesteldheid??
    Heb nu al een paar testen gedaan allemaal negatief.
    Kan het tog zo zijn dat ik zwanger ben? Of kan ik dan nu niet negatief testen?
    Sorry dat het zo langdradig is maar ik ik zou zo graag jullie mening willen..

Liefs Bo

2. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Hoe lang is je cyclus normaal? Je rekent 28 dagen, maar het kan ook langer zijn natuurlijk. Ben je net gestopt met de pil? Gewoon even afwachten, meer kun je niet doen.

3. bo88

bo88 Lid

Nov 18, 2009
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben 5 maanden stopt met de pil, en afgelopen maand ook gestopt met condoom... en mijn cyclus jah normaal 28 dagen..

Naar zal denk ik gewoon moeten wachten denk ik.

Liefs Bo

4. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Ik zou nog een week ong. wachten en dan weer eens opnieuw testen (als je menstruatie uitblijft). Ik had dat namelijk ook, maar bleek dat ik waarschijnlijk iets te snel was met testen.

5. bo88

bo88 Lid

Nov 18, 2009
    79
    0
    6
    NULL
    NULL

Mag ik weten, wanneer jij dan postief getest had?na hoeveel weken? Dacht je ook niet hij word nooit meer positief?

Liefs Bo

6. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Even denk hoor, ik heb op 13 juni (jaja, ik weet het nog :p) positief getest. Dat was bijna 2 weken nadat ik ongesteld had moeten worden. Mm eigenlijk best laat haha. Maar wat jij zegt herken ik wel ja. Dat je denkt, jeetje, komt er nou nog een streep bij of niet??!! Heel frustrerend. Maar op het verlossende moment heb ik daar niet meer aan gedacht en alleen maar gejankt!! :D:D

Share This Page