Ik lees al een tijdje mee, ik reageer niet zoveel maar ben nu toch een beetje onzeker (terwijl ik het denk ik wel weet)... Afgelopen zondag had ik mijn NOD, ik werd niet ongi en sommige dingen als sterkere geur, blauw aderen, en soms licht in het hoofd waren me al wel opgevallen, maar ik ben niet iemand die zichzelf (het liefst zo weinig mogelijk) gek maakt dus.. dat heb ik een beetje genegeerd... Dinsdagochtend toch een testje gedaan en die was positief, hoewel het wel een tuurstreepje was. Ik was van plan er morgenochtend nog een te doen, maar dat is denk ik niet meer nodig. Ik heb wel regelmatig last van een soort ongi gevoel maar dat had ik bij de tweede bijna abnormaal en dat is allemaal goed gegaan. Nu ging ik zonet even een plasje plegen en kwam er een soort klein slijmpropje mee die leek lichtrozig... moest wel goed kijken..het leek eerder wat wit..daarna nog een keertje extra gekeken omdat ik wel flink buikpijn kreeg en toen veegde ik wel helderrood af... dus mijn vraag eigenlijk.. het zal nu wel niet goed meer kunnen zitten denk ik toch ?
Nu kwam er een half uurtje geleden toch een klein stolseltje mee, rood, mijn buikpijn is inmiddels zo goed als weg, net zoals het bloeden... ik weet niet wat ik nu moet denken
Meid, wat vervelend! Je zult je wel heel onzeker voelen nu. Ik zou morgenochtend gewoon even de huisarts bellen en even een onderzoek laten doen. Heel veel succes ermee. Liefs Tara
Bedankt, ik wacht ff af wat vannacht nog gaat doen, maar als het bloeden nu indd uitblijft zal ik morgen de ha zeker even bellen.
Toen ik een miskraam kreeg,een vervroegde miskraam,had ik niet helderrood bloedverlies,maar beetje bij beetje bruin bloed,en het werd ook steeds erger en erger. Dus ik denk niet dat je een miskraam hebt. Ps van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Dank je wel voor je reactie, dit geeft me wel weer wat moed.. hoewel ik weet dat ik het toch nog even af moet wachten maar ik zie het nu even wat minder zwaar in..
Vannacht meer bloedverlies (bloed/slijm, sorry voor t praatje) , nu lijkt het weer wat minder ik heb wel een zeurderig gevoel in de buik, dus ik denk toch dat het mis is... ik zal niet veel meer kunnen doen dan afwachten denk ik ?
Zeurderig gevoel heb je ook bij een wel-goede-zwangerschap. Dus het kan echt nog alle kanten op meid. Ik duim voor je!
Nou .. inmiddels is het wel duidelijk, het is mis ik ben best flink wat bloed verloren en alles wat erbij hoort, nu is het inmiddels een gewone menstruatie zo lijkt.... Hoe moet ik nu mijn cyclus weer rekenen vanaf vandaag dan? of ? en noem je dit een miskraam of heb je daar een andere benaming en afkorting voor zoals ik die wel eens bij andere zie staan daar heb ik eigenlijk geen idee van, het was nog maar heel pril, dus ik weet niet hoe ik dat nu precies moet noemen ?
Wat erg voor je meis. Hoe voel je je nu? Laat je je nog nakijken door een arts? Volgens mij wordt dit dan een vroege miskraam (VMK) genoemd...
ja op zich gaat het wel, het is even vervelend natuurlijk heb me er ook even rot van gevoeld, en nog wel een beetje, maar wil daar niet al te lang in blijven hangen en vol goede moed de volgende ronde ingaan. Heb nog ipv de ha de vk gesproken maar toen was het nog niet echt doorgezet dat gebeurde daarna, die zei me dat ik bij twijfel twee weken af moest wachten en dan een testje moest doen, als die dan nog positief aan zou geven dan moest ik een afspraak maken, zo niet wenste me sterkte. Maar over controle of iets heeft ze niet gesproken dus ik neem eigenlijk aan dat, dat dan niet nodig is ?
Ik heb hier vandaag in een ander topic gelezen dat het wel belangrijk is om je te laten onderzoeken. Zodat je zeker weet dat er "niks achter is gebleven". Ik weet er verder eigenlijk ook vrij weinig van, maar misschien kun je voor je eigen gemoedsrust toch nog even bellen. Als het dan niet nodig is om langs te komen, dan hoor je het vanzelf.
Dat onderzoeken om te kijken of er iets is achtergebleven ligt er aan hoe lang je zwanger was. Want dat hoeft niet altijd hoor! Wat balen voor je! Ik hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn!
Ja dat was erg kort ik denk daarom dat het niet nodig is, 4w1d volgens mijn berekening .. dus dat is erg pril hè Heb mijn banner maar weer aangepast, ik ben wel uitgegaan van gisteren omdat het gisteren eigenlijk begonnen is, heb ik dat nu goed gedaan of ?