Met 17 weken wist ik het helemaal zeker. Voor die tijd wel eens een 'hikje' gevoeld, maar dit kon ik niet meer over het hoofd zien En nu (21 wk) is het al zo gewoon dat ik terwijl ik dit typ ik helemaal blauw word geschopt
ik weet alleen dat ik me meisje al met dik 14 weken voelde. Misschien omdat het me 3e was. Maar me jongens voelde ik vrij laat.....best wel apart want de eerste lag voor, de 2e achter en de kleine meid ook achter maar toch voelde ik haar het eerst.
Ik kwam dit topic tegen omdat ik aan het zoeken was of het kon.... mijn zoontje heb ik met 11w2d voor het eerst gevoeld, en nu voelde ik gisteravond (10w4d) de eerste beweging. Als ik sommige andere reacties hier lees, zou het dus zomaar kunnen! Dinsdag heb ik weer een echo, dan zal ik zien of ik het op de juiste plek heb gevoeld, haha!
Ik voel sinds een paar daagjes af en toe een soort gekriebel, heel gek gevoel en ik voel het ook verplaatsen. Geen idee of dat m'n kindje al is of dat het m'n darmen zijn, maar ik heb het gevoel nog nooit eerder gehad. Bij de 12-weken echo zeiden ze wel dat hij/zij echt rondfladderde en heel actief was... Dus wie weet!
21 weken, dat was bij ons anderhalve week na de 20 weken echo. Op die echo zagen we veel beweging en vroeg de verloskundige daar ook naar, maar ik voelde niets. Dat was wel raar, want die baby ging me toch een partij tekeer! In de week erop heb ik een paar keer getwijfeld, maar in week 21 wist ik het zeker. Daarna werd het vrij snel harder en ging ik het herkennen, toen een tijdje stabiel, toen een groeispurt en daarna kon je het ook vanaf buiten voelen. Ik heb overigens de placenta over de gehele voorzijde.
voelde het zowel bij deze als bij mijn eerste zwangerschap al met 15 weken! wel rond de 17 weken pas heel duidelijk, daarvoor moest ik me echt even er op contentreren en geluk hebben dat hij/zij net dan bewoog haha (heel wat geluk gehad dus )
Bij Julia rond week 17. Bij deze uiteraard nog niet, dus ik ben benieuwd! Ik hoop een beetje eerder, is zo heerlijk om te voelen!