De titel zegt denk ik wel genoeg.. Ik ben bijna 14 weken en af en toe heb ik een soort trilling in mijn buik. Een beetje alsof je zo'n tik bij je oog hebt, maar dan in je buik. Ik ga er van uit dat het mijn darmen zijn, want die werken momenteel amper Maar ik kan niet wachten tot ik die kleine voel. Wanneer voelde jullie je 1e kindje?
Vnaf 17 weken dagelijks. Daarvoor een enkele keer gevoeld (achteraf gezien was het de kleine wel, op dat moment twijfelde ik omdat ik niet wist wat ik moest voelen). Voelde bij mij in het begin wel zoals jij omschrijft, dus kan maar zo
Heb de placenta voor liggen. Voelde hem de eerste keer rond de 14 weken dacht ik. Daarna pas echt met 20 weken goede bewegingen waarneembaar.
Ik denk dat ik hem/haar deze week een paar keer gevoeld heb. Bij mijn eerste zoontje voelde ik hem dagelijks vanaf 16 weken.
Bij zowel m'n eerste als bij dit kindje nu voelde ik de eerste bewegingen rond 15 weken. Echt duidelijke schopjes rond 17 weken.
De eerste bewegingen voelde ik vanaf een week of 15, maar toen was het nog niet dagelijks. Placenta aan de voorkant.
Bij de eerste voelde ik hem met 15 weken, daarna pas weer met 18. Nu al met 11 weken ondanks ik de placenta voor heb. En sinds deze week voel ik echt schopjes
vanaf week 17 ongeveer voelde ik gekriebel aan de zijkant (placenta ligt voor) en vanaf week 19 voelde ik ook heel licht schopjes/stompen onderin mn buik
16 weken en met 18 weken Kon mijn man t ook vanaf de buitenkant voelen. Bij deze zws voel ik de kleine vanaf 15 weken en van buiten met ook 18 weken.