Afgelopen zaterdag: 17 + 1 Echt een plop of duw gevoeld (vriend voelde het ook!). Daarvoor al 2 weken kriebeltjes, soort vlinders in mijn buik.
Rond de 17 weken voor het eerst een soort luchtbel dat verschoof. En rond de 19 weken dat ik hem voor het eerste voelde schoppen, en ook meteen aan de buitenkant. Mijn man heeft het toen ook kunnen voelen.
15 w 3 dagen... Gisteren dus Bij mij voelde het heel duidelijk als een beweging... Alsof je een goudvis in een zakje water beethoudt en die beweegt ineens heel hard zeg maar... Maar dan in je buik.
Rond 18 weken, vlak daarvoor wel idee dat ik iets voelde, maar konden ook mijn darmen zijn. Vanaf 18 weken duidelijke bewegingen en ml kan het sinds een week ook voelen.
Hi! Wat leuk dat je hem al voelt! Hier bij de eerste bij 17 weken, placenta lag toen voor. Nu ligt de placenta achter en voelde ik heeel af en toe de "vlinder" vanaf 11 weken... Heerlijk gevoel!
19 weken een keer, de week erop misschien 2x, nu ineens vanaf 21weken zowat de hele dag! Mijn placenta ligt achter. Komt vanzelf goed!