mijn andere kinderen voelde ik ook vroeg, maar deze helemaal. ik voel nu al echt veel schopjes, en zelfs mijn zoontje en dochtertje hebben het al mogen voelen. ook voel je soms dat als je je hand op je buik legt dat die ertegenaan komt liggen. zo leuk
Sinds de 14e week voelde ik de borreltjes of vlindertjes op plekjes in mijn buik. Sinds deze week voel ik het duidelijk protesteren zelfs zeker als ik wa tvoorover zit achter de computer. Het blijft magisch!
Op dit moment voel ik plopjes en broebeltjes in mijn buik, al 2 weken. Weet iemand hoe lang het ongeveer nog zal duren voor mijn man het kan voelen? Groetjes x
Ik voelde het ook al met 16 weken en bij 20/21 weken kun je het ook aan de buitenkant voelen. Als ik mijn autogordel om heb voel ik de baby de hele autorit lang.
Met 16 weken voelde ik een vlindertje in mijn buik. Ik wist meteen dat het mijn dochter was en geen darmen, dat voelt zo anders. Ik vond het fantastisch.
Ik voel de baby nu een week of 2, 3 goed, en mijn man heeft het vorige week voor het eerst gevoeld. Jullie hadden het over autogordels. Ik vind autogordels ontzettend naar zitten nu, hebben meer vrouwen dat? Groetjes
Ik voel hem/haar nu ook echt heel duidelijk hoor. Van de week voelde ik het ook aan de buitenkant maar toen ik snel mijn man liet voelen gebeurde er natuurlijk weer helemaal niks, hij zal dus nog even geduld moeten hebben.
ik voel het nu ook heel goed, en ook al elke dag, vooral 's avonds.. de autogordel doe ik nu gewoon wat hoger, boven de buik, dan zit het niet zo strak...
Ik voelde de baby voor het eerst met zo'n 15/16 weken, mijn man pas enkele weken later.... (maar bij mij ligt mijn placenta dan ook helemaal aan de achterzijde)
Ik voel het nu al overduidelijk als een soort geplop in mijn buik. Eerder meende ik wel wat te voelen, maar leek ook wel op darmgerommel. Voel het niet heel veel, maar af en toe en als ik dan probeer om erop te focussen is het weg, haha. Liefs Petra
Ik voel het volgens mij ook, ik kan het ook alleen maar omschrijven als 'plopjes', dit is de 3e keer dat ik het voel. Maar het is heel licht, maar het zijn niet mijn darmen, het zit echt aan de voorkant van mijn buik boven mijn schaambeen.