Voorliggende placenta, eerste kindje, voelde het met 15 en halve week voor het eerst bewust. Net een tikje met een vingertop in je buik.
Toen ik precies 16 weken was.. heel duidelijk, was zelfs te zien van de buitenkant (zo leuk, heb toen gelijk een filmpje ervan gemaakt). Mijn placenta ligt aan de achterkant.
Ik voelde mijn baby een week geleden voor het eerst. Nu elke dag wel wat kleine plopjes heerlijk. Dit is mijn 2e zwangerschap en ook weer de placenta aan de voorkant.
Bij alle drie de placenta aan de voorkant gehad (of nog steeds: heb) en alledrie rond de 19 weken echt gevoeld. Het vreemde is wel dat ik bij de 2e en 3e al rond 12 a 13 weken een gekriebel voelde aan de zijkant. Het bleek dat mijn placenta er later pas helemaal voor was gegroeid. Ik vermoed dan ook dat ik de baby zo vroeg al heb gevoeld omdat de placenta er toen nog niet helemaal voor lag. Ik denk echt dat er veel verschil zit tussen de placenta voor of achter.
Ja ik weet het zeker! Ik heb hem gisteren avond duidelijk gevoeld met 15.3 scheelt wel dat ik nu weet wat ik moet voelen. Dacht het al eerder te voelen maar na gisteren weet ik het zeker. Placenta ligt voor.
Met 15 a 16 weken voelde ik een soort elektrische schokjes, vlindertjes (zo ervoer ik het toen). Rond de 18 weken, kleine schopjes. 20 weken, duidelijke schoppen en kon ik het voor het eerst van buitenaf voelen en zien. En al snel werden het hele lichaamsdelen.
met 17 weken 1e schopje, na 18,5 week werd het duidelijker en nu met 20 weken heel duidelijk voelbaar, ook aan de buitenkant en mn placenta ligt van navel tot rechterzij... aan de voorkant dus
Bij 16 weken en placenta aan de voorkant! Nu zit ze lekker tegen me ribben aan te schoppen al een paar weken, ze heeft lange benen van dr vader.
ik voelde de kleine ongeveer rond de 20e week, mijn vriend bij 23 weken. ik moet eerlijk zeggen dat ik niet goed weet waar de placenta lag op dat moment.
Ah, voor mij gaat het komen dus. Bijzonder. Ik voel al wel eens wat hier en daar, maar interpreteer dat eigenlijk als oprekken baarmoeder. Spannend! Placenta voor trouwens, dus gewaarschuwd dat het nog wel even kan duren.