hai, met 16 weken voelde ik wat gefladder/luchtbelletjes zo af en toe. Het kriebelede en beetje. Vond dat ook zo grappig gevoel. Met jas aan, zagen onbekenden niet dat ik toen zwanger was, maar ik voelde het toen wel en lachte in mezelf. Een week daarna werd dat gevoel alleen maar duidelijker en ging het langzaam over op plopjes en schopjes. Het is zo leuk om het te voelen! Echt geieten!
Met 15 weken, de dag voor de medische echo gaf hij teken van leven aan me door lekker te bewegen. Heerlijk gevoel was dat!!
De eerste voelde ik met 15wk en zat de placenta aan de achterkant. De tweede voel ik nu vanaf week 12. En de placenta zit aan de voorkant.
De eerste met 11w2d, en deze met 11 weken precies. Volgens velen veel te vroeg, maar het gevoel is in de daaropvolgende weken sterker en duidelijker geworden, en het is echt de baby!
Ik heb geen idee meer, maar 't was erg vroeg iig. In het begin twijfelde ik dus ook heel erg, maar het gekriebel werd alleen maar duidelijker, nu is het vaak een beetje gekriebel en dan een harde *pok* en dat een paar keer achter elkaar. Dus inmiddels weet ik zeker dat ik de baby echt al vroeg voelde (rond de 12 weken oid?). Placenta ligt voor en dit is mijn eerste zwangerschap. Ik dacht eerst ook altijd dat wanneer mensen zo vroeg al zeiden iets te voelen, het gewoon hun darmen oid waren. Volgens boeken is 18 weken namelijk al vroeg om de baby te voelen, dus laat staan 11 weken! Maar omdat ik mijn baby dus ook al erg vroeg voelde, weet ik nu dat het echt prima de baby al kan zijn zo vroeg. Erg leuk om het zelf te voelen en te ervaren!
heb dinsdag een hele discussie gehad met mn vk... ik kan volgens haar de kleine nog niet voelen het moeten mn darmen zijn.... 2 en 3 voelde ik zelfs nog wat eerder..... ze begon een verhaal over dat hcg, zorgt dat darmen rommelen... nouja heb het verhaal afgekapt... het zijn mn darmen niet... punt..!! Ja die heb ik soms ook wel.... maar dit was echt anders... maar helaas kreeg het haar niet aan dr verstand gebracht... Toch snap ik niet, dat als vele vrouwen (vooral bij een volgend kindje) het al vroeg voelen, waarom het dan afgedaan wordt....als onmogelijk... eerste trouwens met 17 weken...
vanaf vrijdag op zaterdag in de nacht voelde ik opeens wat schopjes midden in de nacht was toen 19 weken en 2 dagen
bij mij was het ongeveer week 15, maar dat voelde dan als bubbeltjes die knapte in mijn buik.. had eerst niet door dat dat de baby dan was hehe
Voelde mijn kleine al vanaf 17/18 weken en het is me eerste zwangerschap! volgens mij verloskundige zou ik vanaf 28 weken de baby elke dag moeten voelen, maar voel hem nu al enkele weken. Erg druk mannetje in me buik!
Met zo'n 15 weken, als ik me niet vergis. Miriam was en is een sterke meid, dus ik heb nooit dat 'gefladder' gevoeld, mevrouw begon gelijk met me te trappen In het begin voelde het alsof er iemand met haar vingertop tegen de wand van mijn baarmoeder tikte.