nu weer bekkenklachten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama van chayenna, 10 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    ben nog niet eens van de extreme misselijkheid af dacht ga morgen weer werken proberen ik heb het te hard geroepen voel me zo beroerd weer en dat niet het ergste ik had al sinds 3 weken af en toe last van mijn bekken maar sinds gister erger en vandaag heb ik beetje meegeholpen met de kinderkamers en zeer rustig aan gedaan naar 2 uur verging ik dus van de pijn en ging ik strompelen ik ben pas 16 weken :$ bij mijn zoontje had ik ook bekkeninstabiliteit maar dat wat ik nu voel had ik toch wel wat later in de zwangerschap ! nu kan ik dus mijn werk gaan melden dat ik dat dus weer last van van het ene naar het andere voel me al zo vervelend erdoor met niet werken en nu dit weet ben altijd maar bang dat ze vinden dat ik me aanstel ( ben heel snel onzeker door van alles) wou even mijn hart luchten sorry :)

2. Jolanda30

Jolanda30 Lid

22 dec 2015
    26
    0
    0
    Lemmer
    Heel herkenbaar, bij onze tweede had ik ookal vanaf 12 weken klachten en dat werd alleen maar erger..ik werkte toen in de zorg dus dat werd heel snel ziektewet. En doordat het iedere moment van de dag anders is met je bekken lijkt het soms of je je aansteld terwijl dit helemaal niet zo is, je kan een verkeerde stap zetten en niet meer verder kunnen lopen. Ik ben nu zwanger van de derde, 5 jaar later en helaas:( weer hetzelfde verhaal... Tips die ik je kan geven is, duidelijk je grenzen aangeven, cesartherapie. Succes!

3. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    Ben toevallig vandaag bij de arbo arts geweest nu 2 wk rust houden en daarna 3 dagen werken om de dag en dan maar 10 uurtjes dus hoop dat ik het zo wel langer kan volhouden tot aan het verlof

4. petra34

petra34 Niet meer actief

Hier nog één. Bij de eerste pas rond 20 weken last en nu al sinds 12 weken bij de fysiotherapeut. Opletten met traplopen en fietsen de andere symmetrisch dingen buiten wegens laten.

5. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Herkenbaar ik had het ook eerst heel erg ziek en met 12 weken bekken problemen! Mag sinds week 20 niet meer zitten!!
    Sterkte ermee... Het is voor een goed doel

Deel Deze Pagina