Wanneer voelde jullie partner schopjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annemarieke, 11 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hier voelde partner het rond 17 weken. Ikzelf voelde de baby deze keer ook al heel vroeg. De placenta ligt hier ook achter.

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik voelde zelf de beep met 17,5 weken.
    Mijn man voelde de beep voor het eerst schoppen met 20,5 weken, dus 3 weken later. Maar daarna dus niet meer... haha. We proberen het elke avond en dan voel ik het zelf wel. Hopelijk vanavond weer.

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    16 weken en 2 dagen geloof ik, placenta ligt nu wel aan de voorkant, maar heb erg dunne buikwand, misschien daardoor

4. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    De buikader loopt ongeveer over de navel naar beneden en die voel je dan waarschijnlijk. Vooral als de kleine wat groter word en de laag (huid) tussen baarmoeder en de buitenwereld smaller is.
    Je kunt testen of het de baby is of toch de ader, door te tellen hoe vaak de klopjes komen in 1 minuut. 70x is de ader van de moeder, 140x is de hartslag van de kleine. Alles wat je buiten dit ritme voelt os een beweging van de kleine ;)

Maar 19 weken, dan duurt het hopelijk niet lang meer!

5. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

6 okt 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend ��
    Iedereen voelt het echt wel op een ander moment ��

6. Tierlantijntje

Tierlantijntje Niet meer actief

pas toen mijn buik van de buitenkant zichtbaar begon te bewegen bij een schopje kon vl het ook voelen. duurde wel even want mn ventje stopte vaak met bewegen zodra vl zijn hand op mn buik legde. ik geloof dat hij het met 22 weken voelde, zoiets

7. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Ik heb geprobeert om de aanraking van vl samen te laten gaan met zijn stem, zodat ze leerde dat het goed is.

Deel Deze Pagina