pppfff ff klagen heel veel voorweeen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo meiden

wil ff klagen ,
    heb zoveel voorweeen iedere dag en bijna de hele dag door wel zonder regelmaat dus ooit een uur niet en dan 2 uur wel .
    dit duurt al een aantal weken , word er een beetje moe van eerlijk gezegt. hebben jullie dit ook ????

2. happymama

stond straks in de winkel en mensen zagen dat ik pijn had en ze wilde me allemaal voorlaten ze dachten dat ik ging bevallen hahaha. ik zei nou en als dat is valt ie er niet in 5 min uit hahaha

3. happymama

verder niemand die dit ook heeft die ff lekker mee wil klagen

4. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Hoef niet met je mee te klagen maar wil je sterkte wensen! Had er zelf de laatste 3 weken ook erg last van en weet hoe vervelend het kan zijn. Je zit toch een beetje te wachten totdat het gaat doorzetten. ;)

5. happymama

tjah en heb er al een aantal weken last van dus is erg vervelend

6. happymama

ook al 2 dagen misselijk ben weer aan de emasefene gegaan

7. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ik zou zeggen dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op de bevalling.
    Ik had bij de 2 e best veel voorweeen de bevalling daarna ging heel snel binnen 4 uur ;)
    Succes happymamma ;)

8. happymama

Dat zou lekker zijn in 4 uur

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    vervelend he pfff bij sem had ik er vanaf 35 weken last van. Toen ik in het zh kwam met gebroken vliezen had ik ook al 4 cm dus al die voorween waren niet voor niets. Maar iedere keer denk je oooo nu zet het door maar dan stopt het weer.

10. happymama

wel fijn dat je zonder te weten dan al bijna op de helft zit .

11. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Ja hoor... ik heb er ook erg last van gehad. Nu is het sinds een week weer rustig. Af en toe een krampje, maar that's it.
    Van mij mag het nu wel komen, maar ik geloof niet dat de kleine er zin in heeft om te komen....
    Gaat het nu weer beter met je?

12. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog iemand,
    harde buiken, en soms denk oef zou dit het zijn??! maar dan is het weer weg.

13. mieke1987

mieke1987 Lid

3 mei 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er erg weinig ervaring nog mee! Sterkte de laatste weken

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heb het ook al vanaf dinsdag. Eerst alleen harde buiken, toen vanaf vrijdag ook kramperig. Vrijdag op zaterdag bijna niet geslapen van de kramp, maar niet met een ritme of opbouw. Gister en vannacht juist weer extreem rustig en nu af en toe weer gemeen zeer. Geen pijl op te trekken :s. Ben verder geen slijmprop oid verloren, dus het zegt weinig ben ik bang....

15. happymama

t blijft een beetje t zelfde eigenlijk , ben er bijna aan gewend haha als dadelijk t nomale leven weer begint moet ik daar weer aan wennen dat ik me dan beter voel .
    morgen moet ik met een nichtje mee naar a-dam voor model . ik zei al neem me zwangerschapskaart mee voor t geval dat hahaha

16. happymama

net weer ff de was in de machine gedaan en de droger en tis weer zover pppfff dioet echt pijn . zometeen ff lekker in de douche

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Als het echt pijn doet begint het misschien wel echt?!

18. happymama

nee hoor toch niet;)

19. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik voel hier ook van alles. Maar snap niet zo goed wat ik voel pff. Daar word ik zo moe van.

20. skattie84

skattie84 Actief lid

25 mrt 2011
    301
    2
    18
    Z-H
    Hey meiden!
    Ik ben nu 36 weken en heb af en toe zo'n zeurderig gevoel in mijn buik en rug, alsof ik ongesteld ben....
    Vorige week hele erge krampen gehad, was bang dat het was begonnen (beetje vroeg!) maar na 3 kwartier ging het over... de volgende dag op controle bij de vk en de kleine meid lag helemaal ingedaald... waren dus waarschijnlijk indalingsweeën.
    Vervelend zeg happymama dat je er zo veel last van hebt, maar volgens mij als je veel voorweeën hebt gehad dan gaan de echte weeën en de ontsluiting ook sneller... ik hoop maar dat het snel doorzet en dat je je kleintje mag verwelkomen!

Deel Deze Pagina