hallo meiden wil ff klagen , heb zoveel voorweeen iedere dag en bijna de hele dag door wel zonder regelmaat dus ooit een uur niet en dan 2 uur wel . dit duurt al een aantal weken , word er een beetje moe van eerlijk gezegt. hebben jullie dit ook ????
stond straks in de winkel en mensen zagen dat ik pijn had en ze wilde me allemaal voorlaten ze dachten dat ik ging bevallen hahaha. ik zei nou en als dat is valt ie er niet in 5 min uit hahaha
Hoef niet met je mee te klagen maar wil je sterkte wensen! Had er zelf de laatste 3 weken ook erg last van en weet hoe vervelend het kan zijn. Je zit toch een beetje te wachten totdat het gaat doorzetten.
Ik zou zeggen dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op de bevalling. Ik had bij de 2 e best veel voorweeen de bevalling daarna ging heel snel binnen 4 uur Succes happymamma
vervelend he pfff bij sem had ik er vanaf 35 weken last van. Toen ik in het zh kwam met gebroken vliezen had ik ook al 4 cm dus al die voorween waren niet voor niets. Maar iedere keer denk je oooo nu zet het door maar dan stopt het weer.
Ja hoor... ik heb er ook erg last van gehad. Nu is het sinds een week weer rustig. Af en toe een krampje, maar that's it. Van mij mag het nu wel komen, maar ik geloof niet dat de kleine er zin in heeft om te komen.... Gaat het nu weer beter met je?
Heb het ook al vanaf dinsdag. Eerst alleen harde buiken, toen vanaf vrijdag ook kramperig. Vrijdag op zaterdag bijna niet geslapen van de kramp, maar niet met een ritme of opbouw. Gister en vannacht juist weer extreem rustig en nu af en toe weer gemeen zeer. Geen pijl op te trekken :s. Ben verder geen slijmprop oid verloren, dus het zegt weinig ben ik bang....
t blijft een beetje t zelfde eigenlijk , ben er bijna aan gewend haha als dadelijk t nomale leven weer begint moet ik daar weer aan wennen dat ik me dan beter voel . morgen moet ik met een nichtje mee naar a-dam voor model . ik zei al neem me zwangerschapskaart mee voor t geval dat hahaha
net weer ff de was in de machine gedaan en de droger en tis weer zover pppfff dioet echt pijn . zometeen ff lekker in de douche
Hey meiden! Ik ben nu 36 weken en heb af en toe zo'n zeurderig gevoel in mijn buik en rug, alsof ik ongesteld ben.... Vorige week hele erge krampen gehad, was bang dat het was begonnen (beetje vroeg!) maar na 3 kwartier ging het over... de volgende dag op controle bij de vk en de kleine meid lag helemaal ingedaald... waren dus waarschijnlijk indalingsweeën. Vervelend zeg happymama dat je er zo veel last van hebt, maar volgens mij als je veel voorweeën hebt gehad dan gaan de echte weeën en de ontsluiting ook sneller... ik hoop maar dat het snel doorzet en dat je je kleintje mag verwelkomen!