bij de eerste pas vanaf een week of 14 of zo en bij de 2e nu vanaf een week of 8 maar dat komt omdat ik het nog in huis had van de vorige keer en het fijner zat, echt nodig was het nog niet. zodra jij denkt dat het fijner zit moet je het gewoon lekker doen
week 12 ofzo....maar was meer omdat het afgelopen zomer zulk slecht weer was en ik winterpositiekleding had gekocht
Ik draag nog steeds geen officiele positiekleding, ook al pas ik mn eigen broeken bijna allemaal niet meer en zijn alle tshirts te kort geworden (ben bijna 22 weken). maar ik heb gewoon een zooi leggings gekocht en van die lekkere big size vesten die altijd leuk zijn, en lange tshirts strak maar meerekkend tot iets boven mn knieeen..
Heb ook zeker tot 24 weken mijn eigen kleding aangehad soms met een elastiekje om de knoop van mijn (heup)broek. Daarna groeide ik pas explosief snel.
nu bij 21 weken heb ik wel al een paar keer een positietuniekje gedragen en morgen naar een feestje voor t eerst de lange jurk die ik al eens gescoord heb toen ik nog maar net zwanger was, maar echt nodig is het nog steeds niet. Riem is wel uit de broek, nu eindelijk passen mijn broeken eens echt Van de week wel een bult kleren naar de berging gedaan die voorlopig niet passen, met name bloesjes,nauwsluitende jasjes en een jurkje dat wat al te mooi om mijn buik sluit. Vanochtend mn badpak nog even gechecked, wil gaan zwangerschapszwemmen: past nog!
Ben vanaf een week of 10 een positiebroek gaan dragen. Wat een verademing was dat! Mijn eigen spijkerbroeken zaten gewoon te strak en vervelend om mn buik. Drukte er teveel op zeg maar. Draag sindsdien meestal leggings met een jurkje.
ik liep met 9 weken op de camping rond en kwam er achter dat mijn knopen niet meer dichtkonden, en ik had oude lellebelle van korte broeken meegenomen, de ritsen gleden elke keer naar beneden dus ik liep de hele tijd mijn broek op te hijssen ben uiteindelijk in frankrijk even wezen shoppen en liep dus met 10/11 weken al in pos.kleding.
Nu met ruim 14.5 week nog geen positiekleding nodig, maar mijn kleding begint wel strakker te zitten. Mijn spijkerbroeken heb ik laatst maar even aan de kant gelegd, die zitten echt niet lekker meer en krijg ik nauwelijks dicht. Een aantal andere broeken zit normaal gesproken enigzins losjes en passen dus nu nog net gewoon. En verder draag ik wat vaker rokjes met maillots, die zitten ook lekkerder. Afhankelijk van hoe snel het verder groeit vanaf nu ga ik denk ik met ruim 16 wk op pad voor een positiebroek.
Tijdens mijn eerste zwangerschap vanaf 16 weken, maar nu bij de tweede draag ik al met 12 weken af en toe positiekleding Het zit gewoon veel lekkerder. En je buik komt er mooier in uit
Zolang het niet hoeft, heb nog heel veel eigen kleding aan, draag veel leggings met rokjes. Maar na de 20 weken pas explosief groeien dus helaas (ja heb niks met positiekleding, echt oerlelijk) al een paar weekies broeken met zo'n band, iewlllll.
Ik draag sinds een goeie week positiejeans. Ben echt een jeans drager . Mijn eigen broeken gingen bij sommige nog wel, maar na een aantal uur ging het echt zeer doen op mijn buik. Zolang ik blijf staan gaat het wel maar zitten........... dan zat het echt te strak. Ik vind de positiebroeken heerlijk zitten, geen spanning meer op mijn buik en niet constant mijn buik hoeven inhouden . Mijn truitjes/hempdjes/shirtjes pas ik nog wel. Blousjes zijn al vertrokken naar zolder, die zaten echt te strak.
Bij de eerste rond 16 weken, maar dat was vooral omdat ik zo een beetje alleen strakke spijkerbroeken droeg voor die tijd, anders was het wel wat later geweest. Nu past alles gewoon nog.
hier al vanaf wk9. vooral omdat ik nogal een heftig darmenbuikje heb. wat een verademing zeg. ik heb ook altijd best strakke spijkerbroeken aan, zat echt voor gene meter tegen mijn buik aan. deed gewoon zeer. dus kwel jezelf niet te lang. een week eerder of later, je ontkomt er toch niet aan
bij de eerste twee tot t einde mn normale broeken aan gehad.. nu bij 9 weken mn eerste positiebroek aangedaan.. zit zo lekker
ik ga morgen op pad voor positiekleding, mijn spijkerbroeken kunnen nog wel, maar positiekleding zit toch een stuk fijner! nu zit de broek wel goed maar als ik zit zit het in mijn buik te drukken, savonds moet de knoop en rits los, ik kwel mezelf niet langer en ga straks mooi met mijn, nu nog, darmen buikje showen.
Ik ben 6,5 week zwanger en heb nu al te strakke broeken . Hoef geen riem meer om, en van sommige broeken moet ik de knoop al open doen, echt irritant hahaha. Misschien binnenkort toch maar voor positiekleding gaan kijken, ook al is het nog wel heel vroeg := .