Wanneer voelden jullie iets?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door marjelleke, 1 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjelleke

10 sep 2006
    81
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi allemaal, ik ben nu 5 weken zwanger van de eerste en moet zeggen dat ik heel weinig voel. Heb alleen pijnlijke borsten en ben snel moe, maar dat is eigenlijk alles. Ook aan mijn buik zie je nog helemaal niks. Hoe was dat bij jullie? Ik maak me namelijk wel een beetje zorgen...

2. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik had totaan 7/8 weken nergens last van ...en vanaf die tijd begon ik smorgens misselijk te worden en over te geven ..dus ik hoop voor je dat dat het bij jou niet het geval is ;)

3. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    hoi hoi,
    Bij mijn eerst 2 zwangerschappen heb ik eigenlijk helemaal nergens last van gehad.werd alleen wat dikker....Geen misselijkheid spugen en dat soort dingen....
    Hoop voor je dat dit blijft.
    Bij deze zwangerschap heb ik bloedverlies gehad en ben heeeeeeeellll moe!
    Succes dus...

4. sjaak

sjaak Actief lid

10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Hoi hoi,

Ben nu heel pril zwanger (5wk en 1 dag :) :) ) en voel al zo'n 2,5 wisselend buikpijn (rondom mijn ongi die niet kwam waren dit kwampen, maar nu meer spierpijngevoel en steken) en pijn in mijn rug. Moe en af en toe hoofdpijn. Veel dorst.

Merk wel dat ik erg onzeker ben en bang dat het mis gaat. Maar volgens mij zal iedereen dat wel hebben gehad, toch?

Zal voor je duimen! Groetjes, Sjaak

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Gelijk al wel veel plassen en meer dorst, borsten deden voor NOD al zeer. Echt moe ben ik (nog) niet. En misselijk sinds een week, maar ook niet elke morgen.

Deel Deze Pagina