Hoi meiden, tijdens mijn bevalling heb ik een knip gekregen, nu 3 weken geleden. De hechting is mooi genezen, alleen is er nog een klein stukje open. De kraamverzorgster zei in het begin dat dat zo hoorde omdat daar littekenweefsel moet komen. Maar na 3 weken is het nog steeds open. Hoort dit echt zo?
geen idee meid.....geen ervaring mee... Ik heb de nacontrole gehad en alles was goed maar dit is dan met 6 weken...
Bij mij was er na de knip niks open. Na een week zag je alleen maar een litteken, meer niet. Ik zou toch aan de gyn vragen of dit de bedoeling is.
Ik had wel een open wondje inderdaad maar die was volgens mij met 10 dagen verdwenen. Spoel je het nog goed etc? Is het niet ontstoken?
O, bij mij was het ook nog wel een flink aantal weken een klein beetje open hoor. Op een gegeven moment kreeg ik wat last ervan en toen heb ik een afspraak gemaakt bij de verloskundige, kon gelijk komen. Bleek dat ik last had van de loskomende hechtingen, dat duurde bij mij best wel lang. De verloskundige heeft er toen wat uitgehaald en dat scheelde al gelijk wat last. Zolang het niet erg rood is (ontstoken) en je er geen (erge) pijn aan hebt, geneest het gewoon goed, heeft de tijd nodig. Maar zou zeker even naar de vlos bellen als je twijdeld of last hebt!
bij mij is het 6 weken open geweest. Goed blijven spoelen, snachts zonder onderbroek slapen, lekker veel luchten