Ik voelde me na de ks meteen al een stuk beter dan in mijn zwangerschap. Maar ik ben pas na 6-7 maanden mezelf weer een beetje gaan herkennen. Ik ben er van overtuigd dat ik me, nadat de borstvoedingsperiode met alle hormonen die nog meespelen over is, nog meer mezelf zal voelen als dat ik nu doe. Maar ik ben er na 9 maanden dus nog niet helemaal Wel gaat het echt iedere maand beter dan de maand ervoor!
Bij mij begint het nu een beetje stabieler te worden. Voelde mij de eerste 2 maanden lichamelijk verschrikkelijk!
Ik voelde me echt pas na 10 maanden weer de oude. Daarvoor ging het wel steeds wat beter, maar echt de oude durde een hele tijd helaas...
Poeh, pas na een jaar had ik weer het idee dat ik m'n oude zelf weer was! Het geven van borstvoeding zal het ook wel wat vertraagd hebben. En toen vonden we het wel weer tijd voor een nieuwe zwangerschap!
ECHT de oude? Na een maandje of 8 zowel lichamelijk als mentaal. En de maand erop was ik alweer zwanger van nummero 2...
na bijna 4 maanden voel ik me echt nog niet de oude maar je hebt een kind dus hoe realistisch is het om je wer als voorheen te willen voelen??ik geef ook nog borstvoeding en ben van plan iig de 6 maanden vol te maken...verder voel ik me na een ks en moeilijke bevalling echt wel ok relatief, dus heb niet te klagen! alleen die haaruitval he, daar word ik wel depri van, die mag van mij stoppen!!
nu sinds anderhalve maand dat ik me weer beter begin te voelen, daarvoor was het echt verschrikkelijk! soms nog wel vermoeid maar dat is logisch als je er soms s'nachts uit moet. dan ga ik gewoon ook lekker liggen als de kleine slaapt.