Eerst vanmiddag al een klein beetje 'urine' verloren.. (Ongeveer 2 uur nadat we sex hebben gehad) Dus ik dacht komt door de sex, de boel zal wel verslapt zijn.. De eerste keer sex in de zwangerschap, laag libido en alles is opeens mega smal, voelt net een ontmaagding.. Zit ik ongeveer een uur geleden op de bank verlies ik opeens een hele plas, dus ik dacht nou ben ik incontinent.. Heb ik het erover met mijn moeder net op msn, zegt ze dat je altijd even moet ruiken.. Ruikt niet echt, alleen een beetje zweterig.. Maar ik ben dan ook al de hele dag drijfnat, want ik ben ook nog ziek (wss galblaas) En ik heb al de hele tijd een harde buik die nu wel is afgezakt en pijn in het kruis zo ongeveer.. En normaal beweegt de baby 's avonds heel veel en nu voel ik haar alleen af en toe schuiven.. Duss??? Bellen.. Heb al vaker met harde buiken gebeld (en die zijn dan over in het ziekenhuis), dus wil niet voor niks bellen..
Probeer idd wat op te vangen met een inlegkruisje of iets, dan kun je checken of het idd urine is of vruchtwater! En ik zou toch bellen hor, daar zijn ze voor en beter te vaak dan een keer te weinig!!
Hoe ruikt urine dan? dat ruikt toch best sterk.. maar mijn man heeft ook geroken en die rook ook alleen wat zweet, door het ziek zijn denk ik.. Maar die zegt kan ook komen omdat je regelmatig plast, dat doe ik altijd..
Ik heb het nog wel in mijn witte onderbroek zitten en het is gewoon doorzichtig, met witte vloed er nog onder.. en ik zal nu ook wel een inlegkruisje indoen..
Als je het kan opvangen in een inlegkruisje kan je ook beter ruiken en de kleur bekijken. Al kan dat met een witte onderbroek vast ook Urine is wat gelig, al kan dat ook doorzichtig zijn als je veel hebt gedronken. Ruikt ook wat ammoniak achtig terwijl vruchtwater wat " zoeter" zou moeten ruiken. Verlies je nog steeds beetjes?
ik vond t vruchtwater muf ruiken werd er zelfs n beetje misselijk van , mja bij mij was er ook geen twijfel , zoveel als ik verloor kon ik nooit kwijt in mn blaas heb je gebeld ?
ik heb nog niet gebeld, maar het blijft nou nog wel doordruppelen, nou zat het aan de achterkant van de onderbroek, dus bij de vagina en niet de urinebuis.. dus ik probeer het nou op te vangen in een inlegkruisje, want nu heb ik een roze onderbroek aan..
nou meis ik zal toch echt maar bellen!!!! en wat je ook kan doen is even tussen de vingers wrijven als het een beetje vettig voelt is het echt vruchtwater!! en bij mij was het ook zo de druk op de onderkant en kindje weinig voelen en 4 uur later was ik bevallen met 36 weken
Jemig Carlien..het is na gisteravond stil..weet je al wat? Hoop dat het allemaal goed is met jou en de kleine!
Ben wel erg benieuwd nu....hopelijk valt t allemaal mee! Zat ook te denken... is het niet gewoon "sperma" wat er weer uit loopt.......????
Ik zou snel vk bellen. Het komt bij mij echt over alsof t vruchtwater is.. Zeker nu je zegt eerst veel en daarna steeds blijft druppelen..
zw was net wel online zag ik dus hopelijk was het loos alarm en gewoon urine , ik heb op mijn werk een cliente die verpleegd wordt op bed en als zij (ondanks haar catheter) urine verliest loopt het ook naar achter is denk net hoe je zit of ligt