Wat zouden jullie doen?? 29 weken.. Bellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Carlien, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Eerst vanmiddag al een klein beetje 'urine' verloren.. (Ongeveer 2 uur nadat we sex hebben gehad) Dus ik dacht komt door de sex, de boel zal wel verslapt zijn.. De eerste keer sex in de zwangerschap, laag libido en alles is opeens mega smal, voelt net een ontmaagding..

Zit ik ongeveer een uur geleden op de bank verlies ik opeens een hele plas, dus ik dacht nou ben ik incontinent.. Heb ik het erover met mijn moeder net op msn, zegt ze dat je altijd even moet ruiken..

Ruikt niet echt, alleen een beetje zweterig.. Maar ik ben dan ook al de hele dag drijfnat, want ik ben ook nog ziek (wss galblaas)

En ik heb al de hele tijd een harde buik die nu wel is afgezakt en pijn in het kruis zo ongeveer..

En normaal beweegt de baby 's avonds heel veel en nu voel ik haar alleen af en toe schuiven..

Duss??? Bellen.. Heb al vaker met harde buiken gebeld (en die zijn dan over in het ziekenhuis;)), dus wil niet voor niks bellen..

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Bellen!
    Liever 1x teveel dan te weinig..

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.543
    3.057
    113
    idd ff bellen

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Probeer idd wat op te vangen met een inlegkruisje of iets, dan kun je checken of het idd urine is of vruchtwater! En ik zou toch bellen hor, daar zijn ze voor en beter te vaak dan een keer te weinig!!

5. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Hoe ruikt urine dan? dat ruikt toch best sterk.. maar mijn man heeft ook geroken en die rook ook alleen wat zweet, door het ziek zijn denk ik.. Maar die zegt kan ook komen omdat je regelmatig plast, dat doe ik altijd..

6. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente

Ik heb het nog wel in mijn witte onderbroek zitten en het is gewoon doorzichtig, met witte vloed er nog onder.. en ik zal nu ook wel een inlegkruisje indoen..

7. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Als je het kan opvangen in een inlegkruisje kan je ook beter ruiken en de kleur bekijken. Al kan dat met een witte onderbroek vast ook :p
    Urine is wat gelig, al kan dat ook doorzichtig zijn als je veel hebt gedronken. Ruikt ook wat ammoniak achtig terwijl vruchtwater wat " zoeter" zou moeten ruiken.
    Verlies je nog steeds beetjes?

8. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik zou ook bellen, vooral vanwege het twijfelachtige vochtverlies. Daar hebben ze diensten voor.

9. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik vond t vruchtwater muf ruiken werd er zelfs n beetje misselijk van , mja bij mij was er ook geen twijfel , zoveel als ik verloor kon ik nooit kwijt in mn blaas :p

heb je gebeld ?

10. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    ik heb nog niet gebeld, maar het blijft nou nog wel doordruppelen, nou zat het aan de achterkant van de onderbroek, dus bij de vagina en niet de urinebuis.. dus ik probeer het nou op te vangen in een inlegkruisje, want nu heb ik een roze onderbroek aan..

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nou meis ik zal toch echt maar bellen!!!!

en wat je ook kan doen is even tussen de vingers wrijven als het een beetje vettig voelt is het echt vruchtwater!!

en bij mij was het ook zo de druk op de onderkant en kindje weinig voelen en 4 uur later was ik bevallen met 36 weken

12. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik zou toch bellen meid liever 1keer te veel dan 1keer te weinig !!

13. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Begint toch te klinken als vruchtwater ipv urine..
    Hoop dat je ondertussen al gebeld hebt!

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ojee hopelijk heb je al gebeld.

ik duim voor je dat het niets is maar het klinkt niet zo goed

15. Iefie

Iefie Niet meer actief

Jemig Carlien..het is na gisteravond stil..weet je al wat? Hoop dat het allemaal goed is met jou en de kleine!

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lees dit nu, en hoop ook dat alles goed is!

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Jeetje, dat klinkt idd niet heel goed. Hoop dat het vals alarm is meis!

18. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ben wel erg benieuwd nu....hopelijk valt t allemaal mee!
    Zat ook te denken... is het niet gewoon "sperma" wat er weer uit loopt.......????

19. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ik zou snel vk bellen. Het komt bij mij echt over alsof t vruchtwater is.. Zeker nu je zegt eerst veel en daarna steeds blijft druppelen..

20. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    zw was net wel online zag ik :) dus hopelijk was het loos alarm :)
    en gewoon urine , ik heb op mijn werk een cliente die verpleegd wordt op bed en als zij (ondanks haar catheter) urine verliest loopt het ook naar achter is denk net hoe je zit of ligt

Deel Deze Pagina