Vanaf 20 weken voelde ik mn uk...is de eerste en placenta ligt voor. Mn vriend kan het helaas nog niet voelen. Voelt nu als harde ploppen...en ze ligt met voeten naar beneden en trapt op mn blaas...auauau Laatst bij vk trapte ze keihard naast de dopler...schrok ervan haha
Ik voelde haar met 17 weken al. Het is de eerste en heb achter liggende placenta.Mijn man kon het ook gelijk voelen en werk later kon je het van buiten af zelfs al zien
Vanaf 15/16 weken wel eens dat ik dacht van: Zou dit het zijn? Vanaf 18 weken duidelijke trapjes en manlief kon het toen ook voelen. Placenta ligt aan de voorkant overigens. Het is wel een druktemakertje
Haha ons meisje stopt niet echt meer. Sinds vorige week soms trapjes en nu blijft ze bezig. Soms even een uurtje stil maar daarna haalt ze het wel weer in. Moet wel lachen, elke keer als ze trapt roep ik vlug ML om te komen voelen en dan stopt ze direct zodra ML de hand op de buik legt. ML geeft het na 5 minuten dan maar weer op. Tja geen volhouder!
Ik voel de kleine vanaf 19 weken, vanaf 22 weken kon ml haar duidelijk voelen en nu voel ik elke dag de schopjes en kan je het ook vaker aan de buitenkant zien
Sinds een klein weekje voel ik af en toe de baby aan de buitenkant. Dus grofweg vanaf 18.5 / 19 weken. Het is overigens mijn eerste zwangerschap. Ik moet wel zeggen dat ik het makkelijker vind de baby te voelen aan de buitenkant, dan aan de binnenkant. Dan helpt mijn hand bij het herkennen van de baby. Het is lang niet iedere dag raak. Een paar keer per week, als ik er rustig voor ga liggen met mijn handen op mijn buik. Vanochtend opeens een hele harde, toch wel grappig.
ik heb gister voor het eerst de wel bekende bubbeltjes gevoeld! Moest wel even wennen wat dit is ook mijn eerste zwangerschap.. & heb ook wel even een traantje gelaten omdat ik zo blij was. Kan niet wachten tot ik de echte schopjes te voelen krijg!
Sinds een paar dagen kan ik het nu ook voelen Denk dat ik het misschien toch eerder gevoeld hebt, maar het is mijn eerste zwangerschap dus wist niet precies hoe en wat. Wel heel speciaal Hoop dat ml het ook snel kan voelen. Hij vraagt steeds wat ik dan precies voel maar dat is moeilijk uit te leggen haha
De eerste keer opborrelende belletjes rond 16 weken, tegen de 20 weken aan werd dat sterker en sterker.