8 wkn na bevalling en voel me zo huilerig

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door natascha01, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    #1 natascha01, 15 jan 2013
    Laatst bewerkt: 15 jan 2013
    hallo allemaal,

sinds gisteren voel ik me zo emotioneel, huilerig en doemdenken terwijl het verder hier best goed op de rit zit. Ik moet me echt inhouden om niet in het bijzijn van anderen in huilen uit te barsten maar vandaag is dit thuis wel een paar keer gebeurd terwijl de kids op bed lagen.
    Ik herken dit helemaal niet va mijn vorige bevalling, zijn er meiden die dit ook herkennen en hoelang duurde dit??

gr
    natascha

2. Venice

Venice Actief lid

15 nov 2011
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Late kraamtranen misschien? Of ben je net gestopt met borstvoeding? Kunnen ook nog steeds de hormonen zijn hoor!
    Weet niet meer precies hoe het hier bij 8 weken was

3. Koon

Koon Niet meer actief

Af en toe lekker aan toegeven en daarna weer iets gaan doen waar je van opknapt (shoppen, sporten, dutje doen, wandelen, poetsen etc.)

Huilen kan af en toe zooo heerlijk zijn!
    Maar zorg wel dat je er niet in blijft hangen.

Je hormoonhuishouding is gewoon door de war na de bevalling en ik vind het niet gek dat je dan af en toe ook even minder lekker in je vel zit.

4. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

23 dec 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat het normaal is! Lijkt me echt een aardverschuiving, een tweede kindje erbij. Zelf jankte ik tijdens mijn zwangerschap en verlof om alles (en daarvoor niet ;)), en zelf nu mijn kind al 1 is word ik makkelijker emotioneel dan voordat ik hem had.

Zolang je je verder niet aldoor somber voelt zou ik het maar even accepteren. Voel je je wel echt rot, dan kun je misschien eens met iemand gaan praten.

5. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds veel tranen dus je bent niet de enige en mijn meisje is al wat ouder dan jouw ukje! :)
    Gewoon aan toegeven doe ik igg.. het is allemaal niet niks!

Succes ermee!

Deel Deze Pagina